31.12.2022

Rok 2022 uzavírám s čistým stolem a skoro čistou hlavou. Zakázkový ToDoList čistý, faktury uhrazeny. Obousměrně. Čistý stůl asi chceme všichni. Využila jsem svátečního volna k prohlédnutí výprodejů ve velkoskladech přízí. Malá Erica (stolní stav) je hladová, sklad šál a plédů zeje prázdnotou, záda touží po střídání poloh u práce. Ve výprodeji jsem si nevybrala, v normální nabídce ano. Směsové příze (vlna merino i alpaca + mohér + nějaký druh akrylu) ponejvíce. Včera mi přišle mail s číslem podacím.
Protože se zbytky vlněných přízí ručně předených i komerčních hromadí, objednala jsem si i formy na zapjastky. Jediné dostupné. Vím, že mi s nejvyšší pravděpodobností přijde „ingot“ samá tříska, ale třeba, když Stařík uvidí, co po něm už řadu let chci, že se pochlapí…. Objednanou mám formu na rukavice i s palcem a na bačkory. Kdybych z drahého „vyrazila“ i formu na čepici, ááách, to by byla krása nesmírná vesmírná. Mi letos na Adventních trzích prostydla hlava čepici i kapuci navzdory tak nechutně moc a do hloubky, že se náprava bez lékařského zákroku neobešla. Čapka zapjastková, to je lamač mrazu silnější jak beranice. I formy již putují na mou adresu. Takové to postelové předkalcovské tkaníčko Odborného poradce potěšeníčko.
Skoro čistá hlava – myšlenky tíživé mne netrápí, projekt, se kterým nemohu hnout, momentálně není, vztahy v pohodě, sociální skupiny nekonfliktní. Lícní dutiny hlavu špiní a uši ucpávají. Ale všeho do času. Někomu se podařilo hodit do naší popelnice něco mastného nebo jiného lepivého (jasně, že Staříkovi, nejspíš když si čančal svůj Kočkolap před cestou k rodičům). V kombinaci s prachem to udělalo na stěnách blééé fuj mapy. Využila jsem, že je po svozu, že mám volnou chvilku a že parní čistič je v pohotovostní poloze. Bléé fuj šlo dolů hůř, než jsem čekala. Musela jsem nořit hlavu do oblak páry, jak jsem se předkláněla, abych hadrem stírala uvolněnou špínu. V uších mi zapraskalo, pšíkla jsem a spustila se mi rýma. Konečně. Nový rok zahájím s kapesníkem u nosu a huhňáním, ale se splasklými zvukovody a bez vrávorané chůze. Co přinese dalšího, netuším. Uvidím zítra ráno. A pozítří a popozítří a popopozítří a tak dále. Ale určitě to bude dobrý rok.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a přadeny a tak píšu o lidech a zvířatech a přadenech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím, povzdechy se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na 31.12.2022

  1. Sedmi napsal:

    Vše dobré do Nového roku 🙂

    To se mi líbí

  2. palosino123 napsal:

    Taky…díky, že jsme…

    To se mi líbí

Napsat komentář