24.6.2022

Trošku mne doběhlo tělo. Teda doběhlo… Sečetlo mi všechny hříchy v životosprávě za posledních minimálně čtyřicet let a donutilo zabrzdit. Asi za minutu dvanáct.
Trošku víc mne doběhla touha zalézt někam do nory a nevystrkovat nos a zejména myšlenku. Zde je iniciátorem bezpečnostní a politická situace v tomto státě a jeho okolí.
Blog je apolitický. Je o Stepi, zvířatech a lidech v ní. Ze zvířat zbyla Odborný poradce vtěrka symbiont Bára uštěkaná a jedna stařičká koza s pastruky na dožití. Já místo práce na záhumenku (přátelé, nejsem schopná ani posekat trávu a kopřivy, koza to udržuje ve výšce kolen), sušení a svážení sena a mazlení se s přežvýkavci (se mi stejská hodně moc) buším celý den do stavu a snažím se doplnit stále skoro prázdný sklad hotových výrobků a snížit hladinu haldy hadrů, co se rozkládá u ústí Černé díry, která žere metry, nůžky, zaváděcí háčky, přitloukací vidličky, ale plive do prostoru trika a kapny a košile a vůbec veškerý textil, co posbírá v Blízkém i Vzdáleném vesmíru. U ostatních stavů se vliv Černé díry neprojevuje.
Víkendy trávím buď někde na řemeslném jarmarku nebo v dělostřelecké pevnosti Fort XVII v Křelově (Olomouc). Byla mi jí část zapůjčena na zřízení ateliéru. Přátelé, to je dar z nebes! Je tam ticho a není tam signál. Teda asi je, ale zdi jsou tak silné, že nepronikne.

V Křelově budu všechny stávající víkendy do konce června.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a přadeny a tak píšu o lidech a zvířatech a přadenech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na 24.6.2022

  1. Sedmi napsal:

    Tak ať je líp, zdraví je nejdůležitější…

    To se mi líbí

    • oldwomen napsal:

      Mé problémy jsou v porovnání s tvými marginální. Tuze moc ti přeju, aby byly holky co nejdřív zdravé a ukotvené.
      Zajímavé. Bylo čtyřicet pět, když jsem přišla o zaměstnanecký poměr a svět se najednou změnil v kolotoč i houpačku zároveň. Pevnou půdu pod nohama cítím zas až teď, na prahu šedesátky. Jsem o patnáct let starší.

      To se mi líbí

      • Sedmi napsal:

        Děkuju… Doufám že je to fáze a bude líp… ale teda jestli ta fáze trvá 15 let, tak potěš…

        To se mi líbí

        • oldwomen napsal:

          Určitě tak dlouho netrvá, já věnovala osm let průzkumu slepých uliček a jisto v kramflecích jsem cítila už dřív. Akorát mi Covid podtrhnul nohy. Zas byl čas si nastudovat a posunout se o level vejš.
          Robě pubertální tak od čtrnácti asi do pětadvaceti na zabití. S anorexií koketovalo též, chvilku mělo nácíkovské období a chvilku pobývalo v partě páchající majetkovou trestnou činnost, ale tam zafungoval pud sebezáchovy a včas vycouvalo, pár měsíců, to už právně zletilé a zaměstnané, se od nás zcela odstřihlo, nezvedalo telefon… Jsem si říkala, že kdyby se něco dělo, tak mi holt na dveře zabuší policajt a oznámí mi, že jsem bezdětná a že když nebuší, tak se nic neděje. A dost mi tenkrát, v pubertě dítka pomáhala Betty Mac Donald popisem puberty jejích dcer a taky viktoriánská Anglie. Ve třinácti nejpozději pošlou dceru buď do Indie nebo z Indie do Británie do církevní školy, dcera se vrátí ve třiceti a je dokonalá mladá dáma, peklo si užily jeptišky, matka se věnovala tou dobou charitě.
          Sedmi, to bude zase dobrý. Všechno.

          To se mi líbí

Napsat komentář