… a pamatuj si děvčico….

Přisedla jsem ke Spřátelenému dědečkovi. Zeptal se mne, kde jsem se přes noc zdržela. Že neviděl při svém ranním zdravotním kolečku Traktor.  Řekla jsem mu, že na módní přehlídce. Pokýval hlavou. Rozradostněn, že se zajímám i o onačejší věci, než je WD40 a studium mikrobiologie kuřinců. A že po přehlídce byl raut a že gin od Žufánka jsem pila po šufáncích a tonikem křtila jen opatrně.

Líčila jsem mu, že jsem domů vyrážela chvíli před pátou, protože ranní krmení a futro a tak vůbec každodenně všedně.

A že jsem jela po Starý. A že to ráno bylo tuze krásný. Zvedal se opar a třpytila se rosa a tak jsem se kochala tisíci odstíny zelené. A jaká to byla nádhera, jak na krajích polí a v příkopech  kvetla vysemeněná řepka a vlčí máky a bršlice a jak se bezy prohýbaly pod tíhou květů……

„Pamatuj, děvčico, že červená a žlutá je poblutá“, skočil mi do řeči Ten, co všechno bral. „Gdyž mi vrátili pole, byl jsem na školení. Mák nemá v řepce co dělat. To mosíš stříkat…“

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na … a pamatuj si děvčico….

  1. Witch napsal:

    Já jsem spíš poblutá z lánů řepky… Taky se ráno těšívám z rozhledů po kraji. Mám to důkldnější, kus je pěšmo 🙂

Zanechat Odpověď

