Zablýsknutí se asi pozitivní

Fitnes náramek mi neustále padal z ruky. Nevím proč, ale všechny modely, které jsem měla se mi rozepínaly. Asi mám blbý ruce či co. Ten poslední jsem ztratila někdy kolem Vánoc. Obrečela jsem to, zvykla jsem si na přesný čas na zápěstí i na nenápadnost náramku.  Vyhodnotila jsem, že mne čítač kroků i odhadce spálených kalorií opustil někde mezi stájí a hnojištěm. Nazdala jsem, že toto byl opravdu poslední pokus o snahu udržet krok s dobou a mít prst na tepu technologických novinek a tak podobně njůspíkově žvanivě. Prostě mi tahle hračka není souzená, svět se kvůli tomu nezboří a až budu chtít a budu mít čas se cournout po Městysi, tak si koupím hodinky bez přídavných funkcí. Úplně nejlépe cibule s řetízkem.

Potrubní pošta černé díry, která ústí poblíž stavu před chvílí vyplivla oželený fitnes náramek v neporušeném stavu. Asi cukrátko za opakovaně sdělenou  soustavnou neplatnost zákona o zachování hmoty.

 

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Zablýsknutí se asi pozitivní

  1. Marie Pokorna napsal:

    Klasika. Věci se najdou, až když se oželí a přestanou hledat;-)

  2. Jirina napsal:

    Jste moc sikovna a pracovita .Mejte se moc fajn a pohladte za mne Barunku .:-)

Zanechat Odpověď

