:krutihlav:

Stařík se včera staral o kuchyni, já řádila u stavu.  Stachanovsky. Celé čtyři hadráky jsem udělala, něco mezi metrem osmdesáti a dvěma dvaceti. Teď jsem udělala závěrečnou zatkávku dnešního druhého a tělo řve PAUZA.  Ještě šeptá cosi o nohách na stole. Nebo tak nějak odkrvovačně.

Stařík mne zprostil starosti o krmi na celý víkend. Ani netuší, jak velká je to pomoc.

Během včerejšího dne a dnešního dopoledne jsem „zlikvidovala“ pytel ořezů a nějaká ta zbylá klubky a cárky odtud a támhle odsud. Podle vší logiky i fyzikálních zákonů by úbytek materiálu měl být vidět. Není. Nerozumím tomu, nechápu to.

Třeba v pokoji Robátek opravdu ústí černá díra, která do něj plive binec posbíraný v celém Blízkém Vesmíru. Vysvětlovalo by to stav pokoje v časech pubertálních. Pomohlo by to pochopit současnost. Ale zase, že by černá díra fungovala spíš jako potrubní pošta?

Musím to večer probrat s kozama. Mají patřičný odstup i nadhled.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., někdy strašně kecám, povzdechy, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

