Kokodák

Jasně, slepice se roznesly, kachny taky. o víkendu zahajuji provoz líhně. Ale to je každoroční opakování koloběhu přežívání. Nikoli téma k dalšímu blogovému příspěvku.

Chlubit se dnes chci. Jasně, že cizím peřím. Ale ne tak docela. Nějak jsem ve virtualitě a pak i v realitě našla brněnskou prodejní galerii Place Store. Už měsíc v ní mám stojan se svými autorskými hadráky. Ano. Jsou to autorské kousky. Originály. Nepřeháním. Jasně, že je to i fortelně odvedené řemeslo, za které nemám důvod se nikterak stydět a nijak se s ním skrývat.

Ráno jsem fofrem uzlíčkovala třásně na kolekci, kterou jsem slíbila v poledne do výše uvedené prodejní galerie dodat kolem poledního. A skoro se u toho polila letmo snídaňovým kafem pochodovým. Poslední kousky z předchozí dodávky se opakovaně míhaly na obrazovce veřejnoprávní televize.

Jsem asi dobrá, když objektivu kamery stály za záběr. V Place Store je toho k vidění mnohem víc.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10435049455-dobre-rano/317291310020023/video/

Jo – a ty boty, tak ty mám v plánu si nechat ušít. Studovala jsem je už v sobotu. Bytelné a kulatá špička. Do Stepi i ke stánku naprosto ideální obutí.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Kokodák

  1. jolana88 napsal:

    Gratulace. Hlubokosklon 🙂

  2. Ten obchůdek má duši a výrobky v něm také…a ty Tvé ….hmmm dobře Ty! Tam bych nechala peněz…ještě ,že to do Brna mám tak daleko…. Moc gratuluji a boty se mi taky líbí.

Zanechat Odpověď

