Ohlédnutí s obrázky

Předchozí post vyzněl, jako že jsem se asi totálně složila a byla mrtvá a jen pomalu se zase hrabu z hrobu na svět.

Není to tak žhavé. S tím umrtvením.

Jen mi prostě nebylo do řeči. Potřebovala jsem být zalezlá a vnitřně se vyrovnat se zlými zprávami, které se na mne v relativně krátké chvíli navalily a které nejsem schopna změnit a ochotna o nich mluvit. Potřebovala jsem vstřebat opravdu hodně letmých setkání z vánočního trhu, kdy se u mého stavu zastavovali lidé, kteří mi říkali, že mne sledují na Internetu  a že se jim moje práce líbí. I kladný šok je ochromující.  Takové „jak to že to ještě nemáš hotový“ nebo “ no, tos tomu zase dala“ by mne nerozhodilo ani omylem. Díky mami a další mí blízcí za léta tréninku. Potřebovala jsem se srovnat s faktem, že půjčku z obálky „zedník“ nevrátím tak rychle, jak jsem si malovala a že holt ještě minimálně rok mi bude padat omítka na hlavu a vůbec bych si asi na žití v zemljance měla zvykat. Výprodeji výprodeje asijské tržnice fakt nelze řemeslem konkurovat.

Ano, pochřipková rekonvalescence se vlekla, ale zase jsem napletla fůru ponožek a rozpracovala jsem si větší projekt a domluvila si na něj hned dva odborné korektory. Splnila jsem v termínu všechny zakázky, uzavřela smlouvu s brněnskou galerií Place Store (a dodala tam první kolekci hadráků), našla si čas na čtení odborné i zábavné, na kavárensko povalečské štrikováním užila jsem si práci na ročníkovém projektu studentky v ateliéru paní Rochové.

Mlčela jsem nad tímto:

img_20161230_145726 img_20170104_204724

img_1905

img_1911 img_1919

new-shortcut1

16700566_10206340921560336_7848369893232212121_o

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Ohlédnutí s obrázky

  1. žena z rokle napsal:

    Ženo stepní, mám radost, že ta odmlka byla takhle pracovní. Musím se přiznat, že trochu obav jsem měla. O tebe a taky o to, abys jen tak nepřestala psát. Je to moje potěcha. Zdraví tě už skoro jaro v Kančích horách!

  2. Musím uznat, že při té chorobě a následné rekonvalescenci jsi byla neskutečně pilná! A výsledek úžasný, tu nadkolenku bych i jednu pletla dlouhé hodiny, si myslím…Takže můj obdiv ! A jsem ráda, že Tě mohu číst dál…Moc zdravím z dálky Marcela

Zanechat Odpověď

