Předadventní povzdechnutí

Nejsem normální, nejsem normální, nejsem normální.
Zase jsem kývla na zakázku „do-vánoc-to-bude“. Budiž mi omluvou, že z ořezů a že pro pracovnici ve skladu.
Jen to u stavu začalo vypadat tak nějak normálně provozně bincovně, tak jsem dovláčela dalších sto padesát kilo ořezů. Plus na tu zakázku.
Protože je na leden v plánu opět akce „Uf, pletu puf!“, tak je jasné, že dalších několik metráků bude následovat.
Dobrý, dneska jsem škrábla silný přesčas a podala heroický výkon – tři hadráky hotové a cca deset kilo matroše hadovitého a cárovatého pryč. Teda přeměněného. Zákon o zachování hmoty funguje i v tomto případě.
Hm, a to se drahý kouknul na stůl, na který skládám hotové a suše prohodil, že by ho teda zajímalo, jak to chci narvat do auta a že i stoly mají omezenou nosnost.
Letošní Advent bude v každém případě minimálně zajímavý.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Předadventní povzdechnutí

  1. Ella napsal:

    Ty teda jedes,ono je nekdy opravdu tezke rict NE NE NE.

  2. Já zase pletu jako o život…vánoční dárky a nějak mi to nejde neb nemocný Chlapeček a i mne skolil bacil, s kapesníkem každé dvě minuty u nosu se plete opravdu špatně. Ale my to dáme, ty určitě… a já ty dárky klidně pošlu v lednu, některé!Mávám na step… hladím Báru, příjemné tvoření v době Adventní Ti přeji! Jsi dobrá

    • oldwomen napsal:

      Přihlásila jsem se na desetidenní vánoční trhy v Brně. Děsím se úspěchu i neúspěchu. Nevím, čeho víc. Asi úspěchu. Že se vyprodám hned první dny a co pak dál? Plus jsem v době trvání trhů jeden den na prestižní záležitosti – jarmark v Prostějově. Jsou tam zváni především Nositelé tradic a Mistři lidové umělecké výroby. Takže to, že jsem dostala pozvánku je vyznamenání jak hrom. Tak musím mít tkané do Brna i Prostějova. Těším se, až si v klidu sednu k pletení. Už šlapu pedály a třískám bidlenem i ze spánku.

Zanechat Odpověď

