… se dějou ve Stepi věci …

Asi to tak máme všichni. Klik na připojení se k všeobjímající Síti. Naběhne úvodní obrazovka oblíbeného prohlížeče. A na čelním místě obrazovky se objeví seznam došlé pošty. Vidět je začátek adresy odesílatele a pár prvních slov. Něco (úžasné obchodní nabídky slibující závratný zisk) hážeme bez čtení do koše, Patriky Čangy a unesené princezny trpící v diamantových dolech posíláme do spamu a nadáváme na slabý filtr.
Šla jsem si vypít odpolední kávu do pracovny. Potřebovala jsem se posadit, dát si nohy nahoru, chvíli vyměnit tkací jehlu za pletací jehlice. Chtěla jsem si odpočinout úplně úplně úplně i v šedé kůře. Takže You Tube a třeba Vetřelci minulosti. Nebo jiný humoristický bludnobalvanoidní seriál. Úvodní obrazovka, došlá pošta, zatracený spameři (čínský ženský jméno; Ahoj, jmenuji se čínský ženský jméno…. víc nevidět), cifix, tohle musím vyřídit hned. Rozklikávám akutní mail, dělám, co musím, vracím se zpět na došlou poštu, kurzor myši na spamovém mailu, jenže je vidět ještě kousek textu za jménem a tam je, že jsem se potkaly ve Městě Času. A to by si spamer nevymyslel. Tam jsem byla, tam jsem se potkala s milou mladou Číňankou, která studuje v Praze UMPRUM a která toužila nějak se mnou spolupracovat, a já to odkývala jedním uchem dovnitř a druhým ven.
A je po štrikování. Dávám výpověď pavoukům, šůruju dlážku,vyhazuju popelnici o den dřív na svozový místo, okna už nestihnu nablejskat, vymalovat taky ne, jezevčice je uražena odblešením pro všechny případy a co kdyby třeba nedej bože náhodou, jsem totálně daun, vymalovat by to taky chtělo, tohle bude mezinárodní i mezisvětadílová, možná že i mezigalaktická, ostuda.
Držte mi palce i pěsti. Zítra od božího rána tkáme u mne doma dvě. Já a slečna, u které ještě nevím, které slovo je jméno a které příjmení.
Podivné. Neděsím se řemesla. Je mi stydno za zanedbaný dům i dvůr.
Ach jo. Proč jen jsem tvrdohlavě odmítala do oken žaluzie. Tolik problémů odstraněných zatažením za šňůrku.
Tohle vy si zasluhovalo vlastní tag: Smrt z vyděšení krutá a rychlá.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na … se dějou ve Stepi věci …

  1. samazakanalem napsal:

    A jak to dopadlo ? To by me zajimalo. No ale nebala bych se. Cinani jsou dle mych celkem bohatych zkusenosti az neuveritelne tolerantni, obvykle se jim libi jaky to tu mame, a do toho, jaky to mas v domacnosti, ti kecat nebudou. A jestli te to potesi, tak sami nejsou moc poradni. Videla jsem i sama na navstevach kolegyn ;-).

    • oldwomen napsal:

      Pavouci vymetený, podlaha suchá a nelepivá, okna opatlaný, nádobí umytý a uklizený. Zbytek se uvidí ráno, jak se rozštěká pes a rozdrnčí domovní zvonek.

    • oldwomen napsal:

      Já fakt kvaltuju na vánoční trh a na smejčení mi čas nezbývá. Jsem ráda, když umeju v pondělí ráno nádobí po víkendu a shrábnu do pračky a odpaďáku Staříkovo hromádky. Jak jsem v červnu utrpěla prodejní úspěch, tak jsem se z toho ještě nevzpamatovala. Teda nepovedlo se mi narvat sklad tak, abych měla víc nového hotového, než prodám. Plus zakázky, které mají před volnou tvorbou logicky přednost.

  2. Marie Pokorna napsal:

    Zkuste se na to podívat z lepší stránky. Taky se mohlo stát, že byste ten mail přehlídla a ouha, návštěva zvoní u dveří. Dobře znám tahle uklízecí poplachová cvičení. Jsou na to třeba dvě-tři hoďky (proměna k lepšímu jasně viditelná, tudíž od drahého kydy ve stylu, vidíš stačilo by vyhradit úklidu hodinku denně a nemusela bys takhle vyvádět). Blesková Potěmkinovka dokončena. Nejhorší je, že člověk ten bordel najednou začíná vidět těma cizíma očima 😦

    • oldwomen napsal:

      Kdybych mail přehlédla, tak by návštěva nezvonila, protože nevěděla, kdy bydlím. A já bych byla ochuzena o přítomnost mladé nadané okouzlující slečny a další duševní a ego masírující příjemnosti. Ale slečna by byla zklamána a netušila by, co se děje a měla by dost zkomplikovaný život pro nejbližší dva měsíce.
      Stav domácnosti vidím reálně. Jenže fakt dlouhodobě nestíhám hloubkový úklid 😦 a pomoc jaksi není.

  3. Libuše Přikrylová napsal:

    Jestli dobře chápu, tak ona se chce naučit tkát, ne uklízet. 🙂

Zanechat Odpověď

