Opět: Ono to tak nevypadá, ale uklízím

Dotkala jsem poslední letošní zakázku z materiálu dodaného zákazníkem. Jsou to přehozy přes křesla z úžasně měkké béžové bavlny a příšerného silonového buklé – návrat do půle osmdesátek vnímaný všemi smysly. Co sis dodal, z toho to máš.
Zmizly igelitky s překvapením.
Čeká mne sedmimetrový dlouhán už z mého nasysleného. Potřebuji získat odstup a nadhled. Vím, že na pravidelné střídání jednobarevných pruhů asi nebudu mít dost materiálu. Budu muset postupovat cestou chytré horákyně. Pruhy z tričkoviny střídat pestrými skládanými panely.
Napnula jsem si osnovu na metrovou šíři, rozhlédla se kolem sebe a vysypala na podlahu všechny krabice a tašky a sáčky a pytlíky s nastříhaným odpadním textilem. Je toho slušná hromada.
Mám radost, že až na běhoun schodišťák desmimetrák mám splněno povinné. Mám radost, že kromě zakázek mám utkáno i pár dvoumetrových obříků do stánku. Mám radost, že z několika pytlů vyřazeného oblečení je už jen halda na jen jednom křesle a kopice cárů na podlaze. Mám radost, že klubek z tričkoviny je výrazně méně. Mám radost, že u stavu jsou už jen dvě papírové krabice – obě s chlupatým tkalcovským ořezem; a obě čekají na dodání úzkého stavu nebo na přestavení velkého na půlmetrovou šířku. Mám radost ze zvětšující se místnosti.
Beru z hromady na podlaze proužek po proužku a skládám v metrové šíři přepestrý hadrák. Mám radost, jak si textil dál žije vlastním životem a vzoruje si prapodivně. Těším se, že brzo uvidím pod nohama jen haldu prachu a smetí, ale na stole bude další role čekající na rozstříhání na jednotlivé kusy a jejich začištění.
Jupí.img_1867

img_1868

img_1872

img_1866
A taky z haldy vybírám, když mi přijde pod ruku, kamarádčiny oblíbené barvy. Už rok jí slibuji sedáky do kuchyně. I ony čekají na čtyřlistý stav 😦

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

