Z útrob syslírny ořezů

Když byla mladou novomanželkou, bylo naprosto běžné, že když jsem chtěla koupit půl kila hovězího na polívku, tak jsem musela koupit i kilo bůčku. Hovězí maso tou dobou bylo samostatně neprodejné. Tak mám průpravu a moc se nedivím, když mi ve skladu odpadního materiálu k požadované ááách a paráda a skvělé barvě i kvalitě šoupnou i něco, co nevím, co s tím. Doma příslušné nechtěné namotám na klubka a dám do koše. Koše s nechtěným překládám z kouta do kouta, sem tam se mi je podaří vysypat, sem tam je cíleně prohrabuji, protože tohle nově ulovené půjde skvěle k té dávné hrůze. Občas se stane, že klubka z vysypaného koše se sama zakutálí k ještě nenaklubíčkovanému pytli „hadů“ a do očí praští už hotový exkluzivní kousek. Zrovna předevčírem večer se to stalo. Vnucený kup červenobílý proužek. Bílá je v každém pytli, šedá byla chtěná.
Výsledkem je dvoumetrový běhoun.
img_1833

img_1837

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Z útrob syslírny ořezů

  1. Ella napsal:

    Mooooc hezka kombinace.

  2. Kutil napsal:

    Jo, když někdo umí, tak umí, tak je radost se na to dívat…

  3. oldwomen napsal:

    Děkuji. Až jste mi vehnali ruměnec do tváří 🙂

Zanechat Odpověď

