Nesnáším Ftefana!

Tu ušišlanou psí obludu propagující Kofolu z celého srdce i duše nesnáším.
Já vím, nebohý kříženec je v tom nevinně. Na rozdíl od jeho pasačky. Eééé paničky. Ale nemohu upřít, že některé Ftefanovo příhody jsou ze života. A to tak, že doslovně. I Bářiné jezevčíkovské oči mi tvrdí, že tulipány jsou masožravé, ta moucha, co vlítla do kuchyně udělala děsnej bordel, že mi nesla polštář a najednou kouká, jak chumelí… . Stejně tak i psí recepty, co nejlépe dělat v pošmourném dni jsou asi shodné napříč rasami i kontinenty:
img_1759

img_1763
Hm, převlékla jsem si postel do čistého, vyžehleného, běžela jsem vyřídit neobytně zvonící telefon a zapřemýšlela jsem, kam asi zdrhla Bára. Mohla jsem jít najisto.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Bára, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Nesnáším Ftefana!

  1. Ella napsal:

    No co ma holka delat kdyz to pradlo voni tak krasne ale ne tak jak by si ona prala.

    • oldwomen napsal:

      TOP škála psích parfémů je mi jasná 🙂 „Zralá“ kost, sušený kravinec, uleželá syrová vepřová kůže, kachní běhák, slepičí střívko…
      Zde se s Bárou neshodujeme ani omylem. I když je to jezevčice rozdávačná, I se zardoušeným kuřetem se přišla pochlubit, rozdělit se, že pro jednu je toho až až… Mrcha. Letos mi udělala výhřad v drůbeži, že jsem jí chtěla v prvním návalu
      zabít,

Zanechat Odpověď

