Jó, holka, sesli si musíš hlídat

Prostydla jsem. Celý páteční boží den na větru, bez možnosti zapadnout někam do tepla, je znát. Sobotní venkovní aktivity jsem zkrouhla na minimum. Kdyby nedošlo futro, tak bych nevystrčila nos z pracovny a jen a pouze se věnovala pletařským restům. Bára, ve strachu, abych jí zase někam na táááák dlouho, skoro na věčnost, nezmizela, se převtělila v symbionta. Vařila se mnou, vyla před sprchovým koutem, v autě byla dřív jak já, podezíravě sledovala sekačku na trávu, když jsem nakládala vozík, tak se, hurá a sláva, rozeběhla za motýly. Babočky si užívaly slábnoucího sluníčka.
Utahala se, vylítala, vyvenčila.
Z kanapíčka po očku sledovala, jak cinkám na pěti jehlicích a vzpomínám, jak vono jsem to tenkrát… Syndrom druhé ponožky dnes přišel na paškál. Uvěřila jsem, že jezevčice tvrdě a nahlas spí. Potichoučku jsem vstala a vyplížila se do kuchyně. S kouřícím hrnkem čaje v ruce jsem zírala na selanku pod lampou. Jen se zvednu, už je obsazeno.
img_17481

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Bára, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Jó, holka, sesli si musíš hlídat

  1. Přeji brzké uzdravení a Bára je boží! Jak já tohle znám…

Zanechat Odpověď

