Stařík nikdy nezklame

Hm, požádala jsem Staříka, zda by po nedělním obědě neudělal nádobí. Zvolila jsem špatnou formu příkazové žádosti. Ono souhrnné „udělat něco“. Měla jsem na mysli všechno použité nádobí a umýt, utřít, uklidit. Stařík umyl jen to, co bylo na jídelním stole, dal na okapávač a finýto. Žádný drámo, kdyby se nádobí nemylo v prádelně a kdyby tedy jeho úklid nebyl malý turistický pochod. A taky, kdybych se pro ostatní práci nepotkávala sama se sebou mezi dveřmi.
Tak mne pondělní ráno přivítalo očekávaným košem plným špinavého prádla, neočekávanou horou čistého nádobí (tak jo, mám ušetřené utírání), ucpaným, taktéž nečekaně, odpadem v hodně mastnotou jetém umyvadle (v neděli ráno bylo čisté a plně funkční) zaskládaném tím, co Stařík ze svého budoáru (a zde vidím výrazný pedagogický úspěch – pochopil, drahý můj, že samo se neuklidí) před cestou do práce snesl a několika naschlými, při přípravě oběda použitými, hrnci na sporáku v kuchyni.
Budu muset v požadavcích na dělbu a kvalitu práce řádně přitvrdit – a neustupovat.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Stařík nikdy nezklame

  1. jolana88 napsal:

    Formuluj jasně, vyjadřuj se jednoznačně 😆

  2. Sedmi napsal:

    No nevím, není na převýchovu už kapku pozdě? Já bojuju taky… U muže jsem to už ale vzdala, zkouším alespoň ty děti…

  3. Aleš napsal:

    Musí v tom být nějaké tajemství proč si staříka držet doma…..

  4. Marie Pokorna napsal:

    Zdá se, že to u Vás nazrává na myčku nádobí. Už bych bez ní nechtěla být. Řekne se…pro dva lidi…na co? Já jsem byla nucena kvůli problémům s rukou, která je pořád v bandáži, ale velice se to osvědčilo, když přijedou mladí s dětičkami. Celý servis zbývá na babku, asi by zbylo i to nádobí a já bych si nakonec těch mrňat neužila. Zlatá myčka, protože chlapa nad 30 už tutově nikdo nepředělá.

Zanechat Odpověď

