bleskovka z gulagu

1. Bára, když honí v sadu kosa, tak používá všechny čtyři. Když je stařík doma, tak kňučí pod schody, že je chromá, MUSÍ být nošena. Stařík jí to žere, já ne. Co z toho vyplývá? Kamikadze útok jezevčíka na jedoucí auto zůstane zcela zjevně bez následků. Hurá.
2. Prolomila jsem v tržbách magickou šestitisícovku. To znamená, že zisk pokryl náklady. Dle vývoje růstu tržeb z volného prodeje i dle nárůstu zakázek na míru předpokládám, že cíle být na konci roku fakticky na mínus dvaceti tisících (ano, čtyři litry rvané měsíc co měsíc státu do chřtánu jsou částkou skoro likvidační) bych mohla dosáhnout. Jak to vyjde účetně ví bůh. Na něco faktury mám, na něco ne. Něco kupuji, něco dostávám darem. Něco jsem prodala s paragonem, podstatně častěji jsem ale zákazníkem posílána s účetním dokladem do háje. Tak sem tam prvopis hodím do koše a kopii dám do obálky pro účetní.
3. Tak dlouho jsem říkala sousedovi, ať nehází trávu a binec ze zahrady na plot, že učí kozla po plotě skákat a že ho strhne, až se stalo. Ožrané štěpy, hysterický soused. Připravuji se na návštěvu z KVS. Jasně. Nekrmím, týrám hlady. Hm, když jsem ho naposledy žádala, aby se na krmení mé zvěře zasviněním společného plotu vykašlal, tak řval, že jsou to jen pampelišky a že z toho ještě pěkně narostou plody, protože vidí, že mám všechny kozy březí. Když pominu, že chtěl matkám dopřát krušné chvilky rozením obrů, tak stejně nemohu přehlédnout, že kozy buď už měly po, nebo se v šestinedělí dočišťovaly. To je marný, to je marný, to je marný. Nakonec i somálský děti mají velká bříška. Soused je koňák. Rozumí přežvýkavcům. Nezpochybnitelně. To ví přece každej.
4. Prožila jsem si svou první malou řemeslnou smrt. Zákaznice chtěla běhoun 340 cm dlouhý. Tkala jsem, zatkávala značky, měřila jsem na povolené osnově. V 345 cm jsem udělala zatkávku, co kdyby se trochu smrsknul, začistila lemy, rozprostřela běhoun, přeměřila a zkolabovala. Očima jsem tlačila délku k 325 cm. Prošlo to, z vděčnosti, že to neva, jsem počítala tři metry. A do deníčku si zapsala, že délka plus deset procent a fous k tomu. Pro dlouhány nad dva metry.
5. Oknem z ulice to už u stavu nevypadá, že trpím kompulzivní poruchou. Už se k práci dostanu bez přelézání pytlů s tajemným obsahem. Už jsem se dostala do kategorie „příšernej bordelář“. Obsah pytlů je již znám. Obaly jsou fuč.
6. Z jednoho velkého pánského svetru je při osmdesáti centimetrech šíře skoro čtyřicet centimetrů dlouhá předložka. Tak tahle halda zmizí rychle. Dva svetry = jeden pidižvík rohožkovitého typu.
7. Mám fotky ze středečního půlvánočního běhu na lyžích po olomouckém Horním náměstí. Ještě nestažený. Reprtáž bude. Brzo. Reportáž nesplichtím. Byl hic, jela jsem ve vegetativním módu a křeči „přežít!“.
8. Bára, než by se nechala vytáhnout na postel jak štěně (úchop za kůži na krku), raději vyskočí.
9. Mudr říkal, že koleno je artrotický. To je tedy novinka. Po dvou boreliozách. Prášky vyzobaný, mazání lidský i kravský vypotřebovaný, oteklé je to furt a bolavé némlich stejně. Silně pochybuji, že Mudr.-ovo „Kdyby to zlobilo furt, tak přijďte. Napíšu, vám, paní inženýrko elektroléčbu.“ je to pravé. Bo degenerace je degenerace a novej kloub by byl asi na místě. Budu muset chodit častěji skučet do ordinace.
10. A jo. Taky mi vyšel celkem dlouhej článek v celostátním půlročníku. Tedy v letním speciálu jednoho měsíčníku.
—————-
Takže pozitiv a radosti je víc než kyselosti. Nějaký koleno a zprohýbaný plot, to jsou marginálie. Kůzlata už přerůstají matky. A třeba se konečně pořádně rozprší 🙂 . Je sucho.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na bleskovka z gulagu

  1. jolana88 napsal:

    Gratulace, VELIKÁ ! 🙂 Bára nezklame, blbci, bohužel, rovněž 😦 Momentálně brousím čelem klábosnici, děkuji za hezké počtení na „dobrou“. Ztahaná jak zvíře – písnu majlem.

  2. Jirina napsal:

    Vy mne vzdycky rozesmejete 🙂 No hlavne ,ze je Barunka v poradku ,je opravdu nadherna .Mejte se moc fajn a at se vam obema dari .

  3. Marie Pokorna napsal:

    Zdá se, že jste nezdolná! K tomu výpalnému od státu: No přece musíte být potrestána za svoji neutuchající aktivitu a přispět na ty, kteří se namáhají akorát natáhnout pracku;-)

Zanechat Odpověď

