Vymytím mozku ku spáse!

Rozdrnčel se zvonek. Klející a sakrující jsem se belhala do přízemí k oknu, protože psi byli rychlejší a čekali na skulinku ve dveřích, že vyběhnou ven štěkat a skákat a děsit návštěvníka možností, že by mohli i trhat. Hlavně Starej pes Richard se těšil. Chvíli mu to trvá, než se rozhejbe, ale když už se vyhrabe z pod dek a stojí, tak dává najevo, že je ještě občas Pes. Předpokládala jsem, že je to vracejíc se Stařík, který něco zapomněl a nutně to potřebuje. Třeba klíče.
„Ano, prosím?“ zahalekala jsem z přízemního okna. Bolelo mne koleno a vize, jak chytám čokly po návsi, mne nelákala ani trochu.
Stála proti mne malá stará žena s obličejem jasně sdělujícím, co bude následovat.
Že jsem raději nevypustila alespoň uštěkanou hyperaktivní jezevčici. Ta se vrací na zavolání. Variace na Knoflíkovou válku navždy zelená.
„Zajímá Vás budoucnost?“ zeptala se zdvořile paní.
„Asi jste na špatné adrese“, snažila jsem být milá.
„Vy nechcete vědět, co zde bude již brzo?“ nedala se jasně instruovaná.
„No, chalífát. Co jinýho.“ Stále jsem se snažila být zdvořilá. Nakonec, byla to již opravdu starší dáma.
V obličeji paní se zračil zmatek. Přemýšlela. Tohle na politickém školení ženstva ani mužstva ještě neprobírali. Přemohla ji zvědavost.
„Co to je? To neznám,“ přiznala velice potichu a pokorně.
„Ále, to vaši muslimští konkurenti,“ dopustila jsem se pravdomluvné krutosti.
Zděšeně se otřásla.
„Ale Království nebeské…“ pokusila se chytit se naučeného textu.
„Tady fakt ne,“ nezdvořile jsem přibouchla okno.
No jo, oteplilo se. Jehovisté vyráží na spanilé jízdy. Je čas zopakovat si fráze zdvořile posílající spasitele mojí duše a jejich účtu do horoucích pekel. Tedy minimálně tam.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Vymytím mozku ku spáse!

  1. Ella napsal:

    Hi hi hi ,oni jsou vsude (Jehovaci)

  2. jolana88 napsal:

    Polechtáním bránice zpátky k Zemi 🙂 PS: Neboj … http://svedkove-jehovovi.info/na-vecne-casy

    • oldwomen napsal:

      Stařík před pár lety pravil, že už ví, proč Svědci vyráží po spanilých pochoďácích po dvou. Že má naivita (aby se nebáli) je bezbřehá. Protože jeden hlídá druhého, aby to neflákal.
      Dlouhé roky mi vystačilo zajásat: jé, vy prodáváte Bible. Jeden ekumenický překlad si prosím… jak když pocákáš čerta svěcenou vodou.
      No jo, musím přijít na nový způsob rychlého a celkem zdvořilého poslání do pryč. Myslíš, že by pomohla cedule na vratech Obchodníci s deštěm, vírou a ostatními iluzemi nejsou vítáni?

  3. Witch napsal:

    🙂 Dík za připomenutí! I tady probíhají svou trasu a je víkend.

  4. Sedmi napsal:

    To jsi mi připomněla tu scénu z mého oblíbeného seriálu Black Books. Black Books – Bernard and the Jehovah’s Witnesses: http://youtu.be/v6TeDM-wlZ4

  5. samazakanalem napsal:

    Perfektní, to mě parádně pobavilo :-))). Já se fakt divím, že je pořád baví.

    Mě předloni odchytla taková pani v Praze. Bohužel jsem jim už odvykla – bývala jsem lépe trénovaná neboť u nás v KM stávali léta na rohu ulice, kde jsme bydleli, no a pak i ty domácí návštevy zavedli, takže člověk jasně věděl už na první pohled, kdo je kdo. V stověžaté jsem naletěla na to, že vyslankyně spásy vypadala spíše jako turista a tak když mě začala kurizovat jak jsem k ní přicházela, měla jsem zato, že se chce jen přeptat na cestu. Mno, a pak následovala obvyklá otázka zda jsem někdy přemýšlela o spasení a Bohu a už jsem byla doma. Protože jsem nechtěla být zlá na stašího člověka tak mi trvalo asi 15 minut se z toho vymotat. Od té doby jsem opatrnější.

    • Kutil napsal:

      Patnáct minut? No, páni… Mně se osvědčilo, a to i u těch, kteří žebrají, docela vstřícným a klidným hlasem říct: „Děkuju mockrát, nechci.“ A jdu dál. Ale nedávno jsem dal chlápkovi asi padesát korun v drobných (víc jsem u sebe neměl), když ke mně přišel na parkovišti a povídá: „Potřebuju peníze na chlast, dáte?“ Mám prostě rád rovné lidi.

      • samazakanalem napsal:

        Tak ona mě ta paní šikovně stopla v místě ze kterého se dalo vycouvat jen omezeně a to i proto, že částečně zatarasila východ. A taky já jsem hrozně nerada ostřejší a strohá na jinak milé starší lidi. Být to ten obvyklý maník v kvádru tak neměl šanci ani dvě minuty.
        Jo, pokud si někdo řekne rovnou o peníze s tím, že to má jako příplatek na flašku, tak se zamyslím. Musím ale říct, že tady jsou jistá místa kde když už se ustrnete nad bezdomovcem na ulici a chcete mu koupit jídlo nebo nealko pití, tak se na vás osočí s tím, že na to kašle, chce prachy. Ti už se s tím vůbec nepářou a ještě jsou naštvaní a někdy až přímo agresívní, že jim to jídlo cpete. To už je za hranou. Začali být vážně dost oprsklí.

Zanechat Odpověď

