Šmírována hodinkami

Stařík se chlubil, co koupil své sestře k odžitému půl století. Taková přátelská zlomyslnost to od něj je. Náramkové hodinky, co kromě času měří i ušlé kroky v příslušném dni, vypočítávají sami od sebe spálené kalorie, nechají se spárovat s počítačem, aby (ne)hejbání se bylo řádně archivováno. Zaujala mne ona funkce určení pohybem spálených kalorií. Ono to ještě ukazuje kolik minut byla fyzická zátěž nízká a střední a vysoká a kolikrát se jedinec v noci probudil a určitě to toho umí ještě dost, k čemu se ani neproklikám. Následující týden přivezl Stařík ony sledovací náramky ještě dva. Pro mne a pro robátko holčičku.
Robátko holčička chodí z práce a do práce pěšky a nadšeně se chlubí, že má každý den virtuální zlatou medaili. Samotnou práci má hodně sedavou.
Já chodím do práce taky pěšky. Z ložnice do pracovny nebo z ložnice do pokoje, který jsem ukradla robátkům a rozvalila se v něm se stavem. Můj pracovní den je poklidný. Pár kroků sem, pár kroků tam, pár hodin přešlapování nad stavem, pár půl hodin sezení v křesle s nohama na stole, hodinka poklusu kolem zvěře. Žádná dálková turistika to není, ale deset až dvanáct hodin denně, a to doslovně, jsem na nohou s přehledem a každý den. V pátek jako ve svátek, o pondělku nemluvě. Ono i poklidná finalizace utkaného je na množství drobného pohybu až neuvěřitelná. Sednout k šicímu stroji, postavit se k žehličce, sednout k šicímu stroji, dva kroky k židli odkládací, krok pro nové nehotové…..
Práskací náramek zaznamenává pohyb až od dvacátého souvislého kroku.
Říkala jsem Staříkovi, že náramek je drobně unférovou záležitostí. Protože mi tvrdí, že s bídou ujdu z doporučené denní dávky kroků tak 20%. Že jsem z toho tak otrávená, že nějaký spálený kalorie mne už ani nezajímají, že větší potěšení mám z budíku, byť je tichý.
Stařík se mi zahleděl někam mezi pas a kolena a pravil, že ono je to myšlený hlavně aby ty kancelářský krysy zvedly rozkyslý prdele a že si to nemám tak brát. Ejhle. Kódované přiznání a šifrovaná omluva.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Šmírována hodinkami

  1. Ella napsal:

    Dneska jsi me hned po ranu pekne rozesmala.

  2. jolana88 napsal:

    Návrháři evidentně nikdy nebyli „v provozu“ 😉

  3. Witch napsal:

    🙂 Jo, rozkyslá prdel, potvrzuju 🙂 😀

  4. Jirina napsal:

    Jsem se fakt zasmala ….:-)

Zanechat Odpověď

