Skanzen Rymice

Využila jsem předjarního počasí k nafocení části zimní práce pěkně venku, na sluníčku, jak to hadrákům nejlépe sluší. Už několikrát jsem jela kolem skanzenu v Rymicích a říkala si, že jednoho krásnýho dne by to šlo… Ano, právě dnes!
Přiznávám se, že jsem měla v hlavě i poněkud podlý plán, že třeba budu moci zneužít i sem tam nějaký exponát, že zanechám navštívenku, že kdyby třeba bylo někdy v budoucnu třeba cvičené vopice, když už umím tydlecty už skoro zapomenutý ženský normálnosti, že bych třeba za mírný obolus… Skanzen byl v hlubokém zimním spánku a telefonní čísla uvedená na kase taky. Fakt jsem tam volala. Na obě. Nechtěla jsem házet hadráky na plotky na drzovku. Tak jsem na drzovku věšela hadráky na ploty a na větrný mlýn a házela je ke dveřím co cestičky k domovu… Jasně, že jsem neunikla výslechu bdělé sousedky. Jasně, že jejich stařa měla némlich ty samý, co jsem na jarním sluníčku natřásala.
Tak jo. Tak teď to už jen postupně naházet na Fler. Jsem spokojena s prací za stavem i za objektivem. Plus ten den jak malovanej.
IMG_1038

IMG_1057

IMG_1059

IMG_1088

IMG_1099

IMG_1102

IMG_1104

IMG_1105

IMG_1106

IMG_1107

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice ekošílení, jak to vidím, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Skanzen Rymice

  1. Ella napsal:

    KRASNE koberecky v KRASNE prirode.

  2. Witch napsal:

    Povedlo se, fakt pěkné! 🙂 Krásný skanzen, jen jste mu prospěla 🙂

    • oldwomen napsal:

      Nakonec mi pracovnice muzea, když už jsem byla doma, volala, že zmeškaný hovor. Poskytla jsem jí cestu na FLER, aby viděla, co jsem a kde jsem „řádila“. Sezona jim začíná v dubnu, do té doby bude natkané další, vyrazím tam znova pro katalogové fotky. A budeme se domlouvat na spolupráci.

Zanechat Odpověď

