Do centu, přes cent

Jezevčice všudepřítomná
Svoji fyzickou hmotnost moc neřeším. Vím, že by mne pár kilo břišního sádla mohlo opustit, na druhou stranu mne ale ani příliš neobtěžuje, pohybu nebrání. Vlastně ani nemám doma osobní váhu. Abych byla v obraze, skočím sem tam na váhu v míchárně krmiv. Je určena na předměty těžké maximálně metrák. Tak na mne stačí s prstem v nose.
Je po vánocích. Podlehla jsem všeobecné panice zimních špeků a při čekání na naplnění Traktoru, toho jména Druhého, pytli s dobrotami pro kozy a králíky a slepice a psy a tak podobně, jsem na váhu hupla. Že abych byla v obraze. Čekala jsem, že se rafika zhoupne k devadesáti kilům. Víc ne. Váha zlehka převažuje, zimní oblečení, taky nejsem žádný vořezávátko… Utrpěla jsem šok a šlak myokardu zároveň. Rafika šla za roh a nevracela se. Nevěřícně jsem se rozhlédla kolem sebe. Ne, nikdo mne nesledoval. Žádný vtipálek za mnou nestál. Sklopila jsem oči. Kolem kanad jsem měla obtočenou Báru. Tak to pak jo. To by štymovalo. Skoro.
Sukně vystajlovaná
Se změnou letopočtu došlo i na hloubkový úklid pracovny. Znovu jsem objevila vystajlovanou sukni, kterou jsem už snad definitivně přeřadila do šatníku doma pracovního. Svého času mi sloužila místo váhy. Podle toho jak vysoko nad boky bylo její zapínání šlo s půl kilovou přesností určit, jak že chodník zatěžuji. Sukně mi sdělila, že zatěžuji velmi.
Cosi jsem vezla k Robátkům. Robátko holčička bojuje a osobní váhu má v pohotovosti před ledničkou. Přesnou osobní váhu.
Nemám brejle, asi blbě vidím, kolik to tam dole píše? Nee, tak to vidím dobře.
Vystajlovaná sukně převažuje o deset kilo.
Zimní přírůstek váhy se letos nekoná, spíš jsem pár deka sundala. Ale s tím zatraceným teřichem bych měla začít něco dělat.
Tak mne napadá, že Bára je sakra pevnej jezevčík.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Do centu, přes cent

  1. Hihi ted jsem slezla z váhy. A jdu sem a ejhle! iIve Stepi se převažuje. Mně teda ani Kesyna ani Chlapeček bačkory neobtočili, tak mám cirka kilo navrh, po Vánocích. Vzhledem k tomu množství vánočního cukroví, co do mne padalo denně, když nikdo nedorazil mi to pomoci sníst,jsem spokojená.Bylo hůř ještě vloni v létě. Takže good. A smála jsem se, díky za to! zdravím Tě a pevnou jezevčici hladím na dálku!

    • oldwomen napsal:

      Myslím, že touto dobou propuká celosvětová převažovací panika. Z tvých kil navíc mám radost. Ne tu škodolibou, že to nejsou moje kila. Ale pro tvou loňskou (ne)dovolenou v Bretani.

  2. jolana88 napsal:

    Nosím si „váhu“ sebou. Překročím + o více než tři kila – nestoupnu si. Taky to není „pravé“ ořechové. Nemám Báru, pravda 🙂

  3. Witch napsal:

    Anojo, sakra. Jste mne naočkovaly. Dvě kila po dvou týdnech hlavně sezení, stresu a vůbec. A to jsem si včera málem nohy ušmajdala a dneska lítám jak šůspajtl po baráku a sníh jsem odhazovala… tak jindy holt bude líp 🙂

    • oldwomen napsal:

      Jela jsem včera směrem k Jeseníkům. Až mne mrazilo, jak byly černé. Na jednu stranu jsem holomrazům, pokud se tak teplotám do mínus pěti nechá říkat, ráda, protože nemusím prohazovat cestičky, na druhou stranu třetí zima bez sněhu a léta mezi nimi jen s minimem srážek není taky to pravý vořechový. Ale líp se nosí voda zvěři po zmrzlém, než se bořit do návějí :-). Alespoň trošku vymrznou sajrajti škodliví mikroskopický a snad i potkani nevyhubitelní hnusní přivandrovalí.

  4. Sedmi napsal:

    Taky se chystám poprvé v životě na dietu…

Zanechat Odpověď

