Telegraficky 9.12.2015

Checht. Měla jsem objednáno dvacet kilo tričkovinových ořezů. Víc mi systém neumožnil. Počítala jsem s tím, že váhový limit drobně překročím. Schválně jsem uvolnila jen půl nákladového prostoru Traktoru, toho jména Druhého. Abych se moc nerozvášnila.
Ale jo, třetí (Traktor je třídveřák) dveře jsem nakonec zavřela. Sedadlo spolujezdce zůstalo zcela volné.
Fakt jsem se držela zpátky. Fakt jsem několikrát vyslovila i na tom místě snad nevyslovitelné. Totiž „ne“.
Tak jo. Objednaná byla dvacka, počítala jsem s pětadvackou. Dovezla jsem jen o fous víc. Vosumdesát pět kilo.
Ke stavu!
To by bylo, abych tkalcovskou jehlou nerozdělala oheň. Však víme. Jehla je buková, osnova bavlněná, třením dřeva o bavlnu….
Šup, šup, šup!

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Telegraficky 9.12.2015

  1. oldwomen napsal:

    Jen nevím. Je to moták z gulagu (ó, díky Éro za definici) nebo přihláška do hnutí neusmrtitelných Stachanovců?

  2. bystromila napsal:

    Dobrý den, mohla bych Vás, prosím, požádat o radu, kde se dá koupit pletárenský ořez (tričkovina ) ? Potřebuji ho na tkaní na kolíkovém stávku s dětmi a nemám už sílu ručně stříhat šňůrky ze starých triček.
    Jana (bystromila@seznam.cz )

    • oldwomen napsal:

      Kupuji jej, po předchozí objednávce v e-shopu firmy, v Liptálu, fa Moraviatex. 48 Kč/kg. Posílají i poštou. Jenže kromě bavlněné tričkoviny mají i čistou syntetiku a různé střečové ořezy. Plus nikdy, i když si jedu vybrat, nevím, jaká kvalita a jaká barva bude. Stříhat trička je fest vopruz. Taky mne to nebaví. Ale celkem dobře jdou trhat stará povlečení. A dobře se i zpracovávají. I na kolíkovém stavu.
      Někde se nechají koupit i kapesníkové ořezy. Kdybyste věděla o zdroji…. byla bych vděčná.

    • bystromila napsal:

      Děkuji 🙂 I za ten tip na staré povlečení! Na to mám vlastní zdroj (pension). Nedávno jsem zkoušela stříhat vyřazené froté prostěradlo, ale to je fakt o ruku (tu s nůžkama). Po kapesníkových ořezech za pátrám a pokud na ně padnutí, dám vědět.

Zanechat Odpověď

