… a pokračuji v krasojízdě….

… tedy v přípravě na Vánoční trh v Šumperku. Co mne blaží je, že v hromadě hotového jsou i vánoční dárky pro robátka. Škrtám si je ze seznamu. Sama si vybrala, však nejsou malá děcka.
IMG_0920[1]

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na … a pokračuji v krasojízdě….

  1. jolana88 napsal:

    jj – příšery do oken .. se chystám ( zatím duševně )

    • oldwomen napsal:

      Já je mám ke dveřím. Okna dobrý, ale od země táhne. Ale co si cintám pentli 🙂 Tyhle (a ty ještě nevycpaný, ale už upletený akrylový krasavce) chci zkusit střelit. Chystám (pro změnu echt vlna a ponožková echt vlna) i rukavice a fusekle. Fusekle krajkové i unisex, velikost 41. Nic horšího, než že budu mít našlapaný šuple a do konce života nohy v teple, se stát nemůže.
      Dva hadi Zádveřáci z materálového mixu se mi už válí u vstupních dveří. Na ulici a na dvůr 🙂 A je to znát.

      • jolana88 napsal:

        Řekla bych, že zájem bude – i fxxx jsem je zahlédla. Dveře – taky by se mi líbilo. Problém, jedinej – vlastně duplovanej – čičmelíny. Ále to nějak vymyslím 😉 PS: úplně jsem zapomněla – víš, že domky tu maj dvojitý vchodový dvéře? Fakt – a je to dooost dobrý 🙂

  2. Witch napsal:

    Vy jste pilná! Moc držím palce, Šumperk se mi jeví jako skvělé místo, kde rozumní lidé práci ocení. A že jich tam, myslím, je!

  3. Ella napsal:

    Preji aby se vse prodalo a supliky doma zustaly prazdne.

Zanechat Odpověď

