Paradox fashion show

Ano, jistě. Samozřejmě, že informuji o již proběhlé akci. Byla v pátek 5.6.2015 od 18:00 v brněnském multifunkčním centru Industra a kdo jste o ní věděl (mimochodem pro Brňáky a blízkookolní bylo dřina si nevšimnout – propagace byla promakaná a hustá) a dal přednost třeba opékání buřtů, tak můžete jen litovat a brečet nad prošvihnutou příležitostí. Přehlídku pořádal organizační a lektorský tým INDUSTRA CUTandSEW (nějak se mi na klábosnici ztratil hentýoný klikihák a jeho wordovskou klávesovou kombinaci opravdu, ale opravdu, neznám) a klobouk dolů před nimi. Neměla jsem nic na starosti, za nic jsem nezodpovídala, tak jsem si skvěle užívala grand finále a lízala smetenu několika týdenní dřiny ostatních. Drobné dokončovací a čančací úkony, kterými jsem přerušovala mlsání citronového cheesecake s pressem v Café Industra, opravdu nestojí za zmínku. Jak tedy vypadalo páteční odpoledne? Ve městě tropy, v Industra chládek. Genius loci mrazíren. Bývalých. Ve městě nuda v Brně a kolapsy z horka, v Industra finišovaly přípravy. Tvůrci  chystali pop-up stánky (za zmínku rozhodně stojí trička z Tio a městské batohy z Manufraktura), maskéři a kadeřníci měnili slečny a mladé muže v modelky a modely s poněkud mimozemskou vizáží. Lektoři – krotitelky přízí rozbalili šmodrchací vyšívací dílničku a psychicky se připravovaly na davy zájemců a hektolitry krve stékající z popíchaných prstů. Ehm, jehly byly s kulatou špičkou a tašky připravené ke kreativnímu dozdobení byly z velice příjemného a měkkého plátna. IMG_0463 IMG_0466 IMG_0468 IMG_0470 IMG_0479 IMG_0487 IMG_0488 IMG_0491 Prostor se plnil návštěvníky, andělsky krásné dívky podávaly na přivítanou ďábelsky skvělý koktejl v bytelných sklenkách, kapela Ghost of You přerušila tichý šum první porcí, no jo, když já jsem hudebně zamrzla někde koncem sedmnáctého století, randálu skladbou. IMG_0472 IMG_0475 IMG_0481 IMG_0482 IMG_0498 IMG_0501 IMG_0503 A pak to začalo a bylo to velký. Z kolekce Jana Černého jsem byla rozpačitá. Vnímala jsem ji jako směs pracovního oblečení od zástěrovitých kytlic po vojenské polní uniformy. IMG_0515 IMG_0517 IMG_0523 IMG_0526 Tereza Chmurová představila svou aktuální kolekci. Trošku mne přenesla o pár let zpět. Když jsem byla ještě svobodná a bezdětná…. Ne, opravdu nemůžete vyndat ze skříně safari po babičce. Trend je jinde. Ale to vzpomínání….. IMG_0533 IMG_0534 IMG_0541 IMG_0547 Závěr přehlídky patřil Martinovi Čapkovi. Ano, také jeho tvorba vyvolala vzpomínky. Ano, byla jsem naštvaná, že mám o pár kilo a pár centimetrů do všech stran víc, než je milé, protože naprostou většinu jeho kolekce bych ve svém šatníku viděla tuze ráda. Šaty byly elegantní a podtrhovaly ženskost. Kalhoty ctily slovanský tvar postavy. Pánská část kolekce byla pohodlná a každodenně nositelná. U této části přehlídky mne velice mrzí, že kompakt nestíhal doostřovat a pánové s profi foťáky se motali před molem jak vítr v bedně a lezli do záběru naprosto nepředvídatelně. Ach, ta volnočasová košile s potiskem ptačích per! A bílá halenka! A šaty, vlastně všechny! IMG_0556 IMG_0559 IMG_0560 IMG_0562 IMG_0563 IMG_0572 IMG_0579 IMG_0580 IMG_0584 IMG_0590 IMG_0603 Co? Jestli byla after party? Byla! Jaká byla? Skvělá! Nějaké drby z dění po dalším drinku? Tůdle nůdle. Třesky plesky čtěte v Blesku 🙂

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Paradox fashion show

  1. jolana88 napsal:

    dlužím Ti „vstupné“ 🙂 Hezký to bylo. Mjúzik a „nesafari“ ani „polní pracovní“ ne(d)ocením, ale kalhoty jako Kalhoty – super. PS: když jsem poprvé slyšela o Manufraktuře – myslela jsem si, že i gúgl dělá chyby. njn 😆

    • oldwomen napsal:

      I pro mne bylo „r“ drobně navíc….
      Fotek mám podstatně víc. Bylo těžké vybrat i jen z těch nemázlých.
      Ano, skvělý relax a zastavení v čase senoseče 🙂 Nelituji. I lektořina v dílně byla osvěžující a fajn.

Zanechat Odpověď

