Nejen hadrárnou se bavím

Zdechla mi líheň. Naštěstí před nasazením vajec. Pátrala jsem proč. Zjistila jsem, že kurvítkem je čidlo termostatu.
Byla jsem blízka smrti z vyděšení.
Snažila jsem se čidlo delaborovat bez pomoci štípaček. Že bych třeba pomocí lupy vyšpijónila typ.
Marně.
Lovila jsem v šanonu, kde že jsem to kdysi dávno… Vylovila. Telefonní číslo prodejce stále funguje. Minutový hovor. Odpoledne. Druhý den ráno zvonila pošťačka s dobírkou. Neuvěřitelné.
Zalila jsem si vztekací kafe a půjčila jsem si Staříkovu gola sadu. Vořech sem, vořech tam. Několik vořechů. Cvrk a smrk. Těsnění se nebát porovnat šroubovákem ze sady k šicímu stroji. Rozborka a sborka. Vidlice do zásuvky, brejlení na displej.
Voalá!
Kouzlo se podařilo. Spálení si rtu o ještě horký kafe.
Tisícero díků prodejci a zajišťovateli náhradních dílů v jednom.
V pondělí si k nám pro vejce nechoďte. Žádný barvení. Vydesinfikovat skořápky a šup na lískách do teplíčka.
Třeba k nám v máji přibude živý Plivník 🙂

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., bašta ze dvora, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Nejen hadrárnou se bavím

  1. Witch napsal:

    Gratuluji k vítězství nad hmotou a dobré zkušenosti navrch! 😀

    • oldwomen napsal:

      Jsem letos snad poslední malý líhňař s prázdnou líhní. Ale přes Zmrzlíky bude drobotina ještě v odchovně a pak hurá na dvůr. Není kam chvátat. U nás (na Blatech) tvrdívaly selky, že nejlepší kuřata jsou Prokůpčata. Nasazovaly tedy první týden v červnu 🙂
      Ano, s panem Veselým je skvělá spolupráce.

  2. Honza napsal:

    Ano ano pan Veselý je fakt hoden k doporučení! Taky mám jen dobré zkušenosti. Gratuluji ti ! 😀

Zanechat Odpověď

