Hrátky s jedovatě růžovou

Počasí je aprílové, venku je sychravo, blátivo, prostě hnusno. Čas přeje domácímu kutění.
Pokročila jsem ve zkoumání sajrajtu klouzavýho. Jmenuje se to (asi) aloba a je to čistý polyester. O obchodním názvu bychom asi mohli vést dlouhé diskuze, materiál je naštěstí již jasný. Složení černých „hadů“ jsem nezkoumala, je to nějaká směs s elastanem a kolem bavlny to vzdáleně (snad) prošlo.

Vyblitě barevné sajrajty asi nejspíš zlikviduji do dvoubarevných krátkých (do metru) hadráků – podsedáků. Pruhy, proužky, možná potrénuji cílené střídání barev uprostřed řady.
Jedovatě sladce růžová je ovšem výzva. Přemýšlela jsem, jak ji utlumit. Opatrně jsem zkusila kombinaci s režným tkalcovským ořezem. Jsem ve stavu blízkému nadšení. Venku se fotit nedá. Ještě několik dní to bude (co se hadráků týká) problematické.
Tak alespoň mobilem na podlaze pokoje:
IMAG2541

IMAG2542

IMAG2543

IMAG2544
Tři kousci 50×120 cm se mi včera povedly. Venkovní fotky (až počasí dovolí) barvy víc vytáhnou.
Jdu snovat na další. Ještě režný ořez a proužky? Sama ještě nevím 🙂

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Hrátky s jedovatě růžovou

  1. jolana88 napsal:

    víš, co se mi vybavilo jako první? pamatuješ „šusťákovky“, co jsme šili dětem? Dávala jsem tam taky barvy zářivky a byla na ně pyšná. Subjektivní pocit – ty tmavé se mi s růžovkou zamlouvaly víc. Byly „světlejší“ Tuty zase vypadají více „júzrsfrendly“ .. PS: „světlejší“ zní asi jako idiotismus, ale měla jsem z nich pocit více světla, prostoru ..

    • oldwomen napsal:

      Ano, také jsem všívala reflexní proužky. Nějak se mi dostalo do drápů pár čísel „odrazkovýho“ tkalounu. A do řvavé šusťákoviny. Jenže viditelnost dítěte „na lítačce“ vs řvavost pidiběhounu v interiéru….
      Fotky jsou úděsný. Na sluníčku to bude vypadat jinak. Představ si zvlněnou vodní hladinu, jak si hraje odstíny modré. Jenže v jedovatě růžové a nijaké hnědorežné.
      Ty tmavý ještě dělat budu. Ale nejsem schopna kombinovat černou (základ) s touto jedovatinou zářivou. Ještě jsem skoro nesáhla na lila sajrajt a tělový. Předchozí fotky (na plotě) je černá se zapranou světle béžovou. Já fakt nevím, jak ty spodničkové odstíny popsat.

      • oldwomen napsal:

        Využila jsem nechumelivé a nedešťové chvilky, vichřice nevichřice, a fotila v nejbližším hájku. Sice jsem to hned praštila na FLER, ať se kola ekonomiky točí, ale budu přefocovat. Sluníčko to chce!

  2. Ella napsal:

    Teda ja se asi picnu nebo co ,mam zpomalene mysleni teprve ted mi doslo kam te zaradit.Asi to stari hi hi hi.Ono to s tou ruzovou vypada hezky .

  3. Netuším, jak to bude vypadat na denním slunci, ale mě se to strašně moc líbí tak, jak to ukazují fotky!

Zanechat Odpověď

