Včera bylo pěkně, včera by to šlo

Včera bylo pěkně. Včera odpoledne by se fotily hadráky přírodní i prasárny se sajrajtem klouzavým, ba i cosi čistě ze sajrajtu klouzavého setkáním neklouzavé, jedna radost. Měla jsem namyšleno, že u rybníka, tam jak kvete líska a pučí černý bez, bude to pravé místo. Snad někdy příště. Místo mírumilovného a nevzrušivého focení utkaného, prokládaného kochacími chvilkami, jsem jela do Brna na Veletrh neziskovek. Cosi jsem si od toho slibovala, cosi jsem si malovala… Až přestanu vidět rudě, tak zážitky literárně zpracuji. Až budu opět schopna nadsázky, zkratky a sarkasmus bude prost jedových slin.
Dneska bylo také pěkně. Už jsem měla sbaleno, když přišel soused, že honem, honem, čerstvá lipová štěpka před jejich, šup šup, ať to lítá na vozík a po usušení do kotle. Jsem bez šance štěpku usušit, protože kozy. Ale vozík štěpky pošetří balík slámy na podestlání a i na návsi je pěkně a pučí černý bez a i šeřík a soused má plot starodávný z jedné strany a na kostel kouká přes sad a skoro neviditelný drátěný plot, takjakýpakcopak, pro kostelní drbny jsem stejně sousto a koho činy nekomentují, ten je nebožtík.
A tak podsedáky či předložky z čistého sajrajtu klouzavýho vypadají na sousedovo plotě v podvečerním slunci takhle:
40x130b

45x62a66a

45x75x2b
Prasárny materiálové dopadly při prvních pokusech takto:
50x60

50x90b

50x110a

50x110c
Pro srovnání běhoun z tkalcovských ořezů (bavlna/len) a bavlněné tričkoviny:
56x210c

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Včera bylo pěkně, včera by to šlo

  1. Vlaďka napsal:

    Moc pěkné, lepší a lepší! Barevně se mi líbí poslední a pak ty dva se silnějším pruhováním. Sajrajt klouzavý nějak nerozpoznávám. A napadá mě, nepůsobí on naopak protiskluzově?

    • oldwomen napsal:

      Ano, silné pruhy se mi líbí také, ale mám relativně málo černé k té hromadě nijaké tělové a lila a jedovatě růžové. Na linu to bude klouzavé také, ale díky pruhování i osnovou se mi podařilo ty vyblitiny trošku „zvednout“. Pozitivem sajrajrovejch předložek je snadná údržba, v pračce se osnova nepovolí ani omylem. U chlupatých hadráků ano, protože jak se namočí, tak je útek velmi těžký a bavlněná osnova se chová jako bavlněná prádelní šňůra.
      Sumace – s umělinou se mi špatně dělá.

  2. jolana88 napsal:

    veletrh bomba, což? byla jsem jednou, ještě doutnám :/ Na první, druhý ani pátý pohled – nepoznám. Možná naživo – ale už teď vidím, že by mi nevadilo. Říká člověk, co by si k pletené sukni nedokázal vzít silonky ani manžestrové sáčko 😉

  3. Witch napsal:

    Napadlo mi, že když někdy hodím řeč s kolegyněmi a poslouchají nějak strnule nebo vláčně, že to není tím, že bych říkala cosi nudně všedního, ale že spíš mají pocit, že si honím triko nebo mluvím jinou řečí… Když jsem si dnes vzpomněla na stáž na „svém“ druhdy azyláku a tak…

Zanechat Odpověď

