RIP

Celá Zeměplocha se zahalila do černého flóru, Želva pláče a slonům se chvějí ramena. Zamrzl vodopád na konci světa. Terry Pratchett dnes zemřel.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na RIP

  1. jolana88 napsal:

    RIP, Sir. Jistě přijel sám Smrť

  2. Witch napsal:

    Teď jsem přijela, zapnula počítač pro nutné tisknutí, jukla na zprávy a …
    Sháněla jsem pro něj Honzovi K. tipy na pomoc a léčbu, nezabralo nic 😦 Fantastický humor a kouzlení se slovy a mýty mne dostaly po několika prvních větách při veřejnom čtení překladu.
    Konec.

  3. Sedmi napsal:

    Jdu si přečíst na počest něco od pana spisovatele…

  4. Markéta napsal:

    Zkouším v Kančím lese v divadle zrovna Bábi Zlopočasnou. Je mi smutno.Budu se snažit. Snad mu to nezkazím…

    • oldwomen napsal:

      Bábi snad ani nejde zkazit.
      Včera jsem v kolektivu stejně praštěných „zahnojila“. Kolegyně pletařka vyčítala svému partnerovi, že jeho fotky jsou moc ponuré, až depresivní. Vstoupila jsem do vznikající hádky o vidění světa zdvořilým dotazem, proč musel tolikrát vyfotit rvačku lidí s trpaslíky. Vyplácal veškerou červenou ve své zrcadlovce a …
      Zavzpomínali jsme citacemi

Zanechat Odpověď

