Tam a zpět

Jela jsem TAM a nevěnovala se zrovna moc řízení. Přemýšlela jsem nad „dospělým“ tkalcovským stavem. Snažila jsem si utřídit a definovat, co vlastně chci. A také na kolik mám. Zvažovala jsem, co vlastně chci ještě, kromě báječně hřejivých hadráků ještě tkát. V duchu jsem hledala díry na trhu a uvědomovala si koupěschopnost regionu.
Nataša kvákala to svý „mírně vlevo“ a „překročili jste rychlost“ a „připravte se, po osmi stech metrech…“ Pobavil mne policajt v protisměru. Hand´s free a ani volant moc neřešil. Asi jel pomáhat a chránit. Ale spíš zdrhal před tím, s kým se zrovna hádal.
Jela jsem TAM a nejela jsem zrovna předpisově. Spíš jsem TAM jela značně prasácky. Jistě, jsou kletby, které se nepromíjí a jsou dopravní značky, které se neopomíjí. Ale jsou kletby provozní a běžné a dopravní značky sice vnímané, ale občas nerespektované.
A tak se stalo, že jsem, stále nerozhodnuta, jaký že to tkalcovský stav vlastně chci, jela devadesátkou v místě s doporučenou padesátkou a nařízenou sedmdesátkou, zařvala kletbu, která se jen zřídka kdy promíjí, protože mne přes dvě plné čáry předjel tahač s vlekem.
ZPĚT jsem jela jinudy. Psími mezírkami a kochacími vyhlídkami. S hlavou plnou stavů tkalcovských.
Stále nemám jasno v počtu listů.
Zlatý gyroskopy!

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Tam a zpět

  1. Kutil napsal:

    No jo, ženská za volantem, říkal si řidič tahače (někdy mě jistota těchhle kluků až děsí), ale – nevracíte se tím tkalcovským stavem někam do minulosti?

    • oldwomen napsal:

      Kutile, já nevím.

      • Kutil napsal:

        Připomíná mi to dění ve výtvarném umění. Trendy je rozházet předměty po prostoru, stříkat barvu pumpičkou, lepit chlupy, pouštět videa a tak podobně a všeluijak – a přece se najde pár pošetilců, kteří berou do ruky starodávný štětec, starodávné oleje a rukou starodávně malují na starodávné plátno. A myslím, že ta jejich výpověď je srozumitelnější…

        • oldwomen napsal:

          V neděli jsem pozvaná do Brna na vernisáž z díla A. Čalkovského. Bohužel se koná u příležitosti deseti let od jeho smrti. Pojedu. Pokud zvěřinec dovolí. Nejen kvůli jedinečné technice, kterou maloval.
          ————–
          Nemám umělecké ambice. Krajkařina, i předení a tkaní a vůbec celá hadrárna, je především řemeslo. Bohužel i v „hadrech“ je hrubě nezvládnuté řemeslo vydáváno za umění. Moderní. Jak jinak.

Zanechat Odpověď

