Složila jsem šaílu do malého balíčku a uložila ji hluboko do prádelníku

Mám věkovitý a až do smrti přetrvávající problém s krční páteří.
Musím denně cvičit a musím si zátylek (a vlastně i ramena) udržovat v teple.
V létě nosím mušelínové šály. Dress code dámy ve Vzpomínkách na Afriku – to jsem letní já. Dobře, místo krinolíny šortky a místo slunečníku vidle, ale jinak …
Na jaře a na podzim se halím do heboučkých kašmírových šálů s přídavkem hedvábí a když mrzne, tak je měním za čistý kašmír, případně kašmír s alpakou. Jsou krásné, lehké, hřejivé, jejich vzory neskrývají zemi původu. Je Bylo mi v nich dobře.
Dnes večer se mi přihodilo, že jsem si udělala čas, pomalu po měsíci, na sledování zpravodajské relace.
Když mi došlo, co v reportáži vidím a co slyším, bezmála se mi zastavilo srdce.
Složila jsem právě nošenou šaílu do malého balíčku a uložila ji hluboko do prádelníku.
Na její místo ke kabátu jsem přehodila calaiský šál z jezerní příze od Vlněných sester.
A nahodila potřebný počet očí a poctivý vlňák z Partiovky od VLNAPu.
Oblíbený funkční doplněk oděvu se stal odznakem kmene, s jehož činy nemohu za žádných okolností souhlasit.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Složila jsem šaílu do malého balíčku a uložila ji hluboko do prádelníku

  1. Mimoza napsal:

    Dostala mě Vaše reakce na masakr ve francouzské redakci.
    Jeden z nejlepších komentářů.

  2. Witch napsal:

    Ano. 😦

  3. Viva napsal:

    Rozhodně ano!
    Můžete mi, milá OW, vysvětlit, co je „šalia“? Nikdy jsem se s tím výrazem nesetkala…

  4. Viva napsal:

    Nemáte vůbec zač. Nic mi neříká ani šália, ani šaíla 🙂

  5. lukrecia napsal:

    Skrze oblečení se můžeme poprat s vlastními blbými pocity, ale toť vše, hořkost a odpor přetrvávají. Je obtížné to definovat, vždyť nad každým z nás visí hrozba, kterou jsme si neuvědomovali, ale teď jsme se probrali do obtížné situace.

Zanechat Odpověď

