Záleží na použití

Granát (nikoli rudý český) mohu dlouhá léta úspěšně používat jako neškodné těžítko. Nebo jej použít jen jednou k výrobě sakra velké díry i s doprovodnými zvukovými a vizuálními efekty.
——-
Osobní automobil mi prodlužuje život zkracováním vzdáleností. Při troše smůly (výjimkou jsou sebedestruktivní jedinci) mi tentýž automobil dokáže život zkrátit – definitivně.
——-
Šroubovákem mohu povolovat i utahovat vruty a šrouby. Mohu jím kypřit kytky (ehm, kolega při velitelské kontrole brašen s nářadím velice dlouhou dobu hledal dlouhodobě nepoužívaný „hodinářský“, hrozilo to už pomalu exemplární popravou za úsvitu a před nastoupeným útvarem a tak podobně, odebráním osobního na půl roku minimálně – až oko velitelovo pohlédlo na sbírku právě kvetoucích mamilárií…), vydloubávat kamínky ze vzorku podrážky. No jo, už jsem jej viděla i jako vražednou zbraň. Šroubovák. Obyčejnskej.
———
Rozklikla jsem záložku s nápisem Facebook. Prosím bez poznámek. Současně se změnou obrazovky jsem sáhla po mobilu.
Ahoj, pořád sháníš toho barana? Jsi u kompu? Bezva. Jsi na Facebooku?
Proboha, ne. Tón hlasu Odstup-Satane.
Neva, tak si piš. Stáří, linie, třída. Nevím, odkud jsou, ale máš tak málopočetné plemeno, že už jen to, že je to v republice a nepříbuzné, je úspěch.
Hele, a to je na Facebooku? Tam se přece chodí kvůli něčemu jinému. Tón Pobavený-vilný-Satyr-extra-záletný.
Jo? Hraný údiv. A kvůli čemu? Já Přechod do věcného tónu jsem tam kvůli kozám a slepicím.
Chachacha Velice srdečný smích spontánní a nezadržitelný To mě, chachacha, pobavilo, tady to má každej, ale nic, dík, už to vidím i na Fauně, je to stáří, linie, třída, jo je to to samý, volám tam, zajdem po svátcích na kafe?
————-
Nedávno jsem četla, že předvýběrem žadonitelů o (placenou) práci je už jen to, z jaké mailové adresy svůj životopis posílají. Možná to vysvětluje, proč si (na oficiálních pracovních a inzertních portálech) v komunikaci s potencionálními zaměstnavateli připadám jak v komunikaci se záhrobím. Na druhou stranu – jejich škoda a jejich přidušení v lavině předsudků.
Samozřejmě, že je mi známa existence (pěkně vlezlých a otravných) internetových seznamek. Ano, nepochybuji, že tyto kruhy jsou i na Google, Facebook bude pravděpodobně zaplevelen víc. Jenže. Jenže. Jenže. Třeba právě díky Google jsem skoro měla práci. Potencionální zaměstnavatel napsal, že takto koncipovaný inzerát dát nemůže, ale práce že je to fakt vhodná spíš pro holky, protože nezná jediného kluka… Šlo o redakční práci a odpískala jsem to já, protože z uvedeného „lze i z domu“ se vyklubalo „dřepět tu nemusíš, ale do půlhodiny od zavolání, že tě potřebujem, bys tu měla být“. Což ze Stepi k Andělu fakt nejde. Ani kdyby mi na poli parkoval třeba Robinson a na střeše redakce měli helioport. Díky Facebooku mám všechny své smlouvy o dílo. Plus pár kamarádů obého pohlaví k tomu. I nová přátelství se rýsují. U mně – introverta samotářského.
———–
Zlí páni a dobří sloužící. Všeho druhu i každé matérie.
Každému soudruhovi dle jeho vkusu 🙂

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Záleží na použití

  1. jolana88 napsal:

    😆 … kvůli kozám a slepicím

  2. Strejda Olin napsal:

    Je to stará vesta, že vše se dá zneužít.
    Já mám na FB jen 4 pečlivě vybrané přátele, všechny možné ochrany, filtry a blokády mám aktivované a přesto mám stránky neustále zaplevelené všemožnými odkazy a sdílením. Vím, že jsou lidé, kteří mají desítky a dokonce stovky kontaktů na FB. To si nedokážu představit.

  3. Sedmi napsal:

    mas doma granat jako tezitko? 😀

  4. lukrecia napsal:

    Jestliže je mi něco užitečný, je to dobrý. Neumí-li někdo využít výhod, je to jeho chyba. Ať klidně nevraží či opovrhuje.

  5. Kutil napsal:

    To vaše „do půlhodiny na zavolání“ mi připomnělo, že jsem měl kdysi šéfredaktora, který fotoreportérům stanovoval, kolik políček filmu mohou při reportáži exponovat, aby se to rentovalo… Ono asi hodně záleží na lidech, někteří vyžadují pitomosti, protože netuší, že by to mohlo být i jinak. Zřejmě od vás nechtěli práci, ale to, aby měli pocit, že mají podřízené… Držím palce. (A nabídněte, honorář je připravený.)

Zanechat Odpověď

