Mlžné nedělní ráno přeje drobným úletům

Netrpívám rozmary. Vlastně jsem suchar přízemní racionální. Jedna ženská ve mně je taková. To vím docela přesně. Jsem ráda, že ji mám. Usnadňuje a urychluje mi průlety obchoďákem i sámoškou. Nedovolí mi strčit do košíku zbytné a hraček chtivé dítě drží pevně na uzdě. I koupi nezbytného a obnovu neopravitelně dosloužilého dovede odkládat až do stavu „hořííííí“.
Zdechla mi fleška. Už v létě. Naštěstí bez důležitých dat. Stane se. Ne snad, že bych jí nepotřebovala už ve chvíli jejího odchodu do Křemíkového nebe, ale zvládala jsem to nějak zpytlíkovat a vošulit a vůbec si přidělávat práci a zatěžovat hlavu.
Dráb, který honí všechny moje já začal řvát velice nahlas ono „hoříííí“.
Stojím před stojanem s krabičkami, Ekonomka porovnává cenu a kapacitu dat na klíčích. Dítě rozpustile natahuje ruku, holčička se roztančí, Pohodářka rozesměje.
Neosobní pokladní v hypersuper vrací platební kartu, podává hada účtu.
Nedělní ráno přeje drobným úletům.
IMAG2416

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ..... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Mlžné nedělní ráno přeje drobným úletům

  1. Witch napsal:

    Když už, tak vesele a vtipně 🙂

  2. Kutil napsal:

    Kupovat si flešku, aby ladila s hrníčkem na kafe, které piju při práci na notebooku – to je fakt bezva úlet 🙂
    A co takhle řetězovou rekaci typu Vyfoť si svou flešku?

Zanechat Odpověď

