Občas se zamyslím tak hluboce, že studuji svá oční víčka zevnitř

Samozřejmě, že když už mám v pracovně kanapíčko, že sem tam zaujmu horizontální polohu a usilovně přemýšlím, až z té dřiny usnu. Je to bezpečnější, než dřímota v polosedě, s pletením v ruce. Stačí košík s klubíčky a jehlicemi vedle polštáře. Nakonec, na kdekterou vědecky významnou osobnost jeho žáci zvesela práskají, že pan profesor, po obědě, na laboratorním stole, půlhodinku, každodenně… . Tak jakýpak copak.
Občas se z poobědového útlumu vracím zpět do života velice obtížně. To, když usnu příliš rychle, příliš hluboce, zapomenu, že už jsem v práci doma, probudím se šokem z ticha. Rozhlížím se kolem sebe, štípu se do hřbetu ruky, nechápu, kde jsem, začínám věřit v pravdivost tvrzení o únosech ufouny. Nevidím totiž blikající kontrolky a věže z monitorů, jak mi mozek ve chvíli otevření očí nalhával.
Vidím:
IMAG2371

IMAG2363

IMAG2364

IMAG2365

IMAG2367

IMAG2368

IMAG2369

IMAG2370
a s malou bolestí duši si uvědomuji, že TICHO je normální. Že se ho už nemusím bát.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ..... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Občas se zamyslím tak hluboce, že studuji svá oční víčka zevnitř

  1. Kutil napsal:

    To jsou pěkné fotky, jsou to podmanivé příběhy, to se mi líbí.

  2. jolana88 napsal:

    polohu ležícího střelce trénuju denně. u Logika v pokoj. jelikož spím „při zemi“ – vidím max. : nohy od stolku, půlku regálu, prach na spodní polici, nedočtenou knížku, kostku z lega, míč zakopnutej pod skříň, upatlanej květináč, nesklizené kapesníky, zapomenuté tričko, autíčko, co s ním drandí Celestýna, poházené papíry (do školy, většinou)
    Zjistit Kdo jsem a CO Tady dělám bývá pěkný záhul .

Zanechat Odpověď

