Těžko aranžovat fotku do katalogu

Zdá se, že ledy se hýbou. I když jedna vlaštovička jaro nedělá a prodej se ještě neuskutečnil. Včera, před cestou do postele, tak jak každý den, místo modlitbičky a rekapitulace dne s velkým chválením se za povedené a taktním opomenutím nepovedeného, jsem ještě naposledy sedla k notebooku a prolítla poštu. Pošty. Virtuálních adres mám povícero. Co stalo se do této chvíle je pryč, zítřek je důležitý.
Reklama, reklama, spam, reklama, wau! poptávka po mém díle. Hadrák takový, jaký mám ve virtuálním obchůdku pod číslem xxxx, ale v takové a makové barevnosti.
Osnovu jsem měla nataženu v potřebné šíři a čekala na chvíli, kdy usoudím, že jsem už pilná i hodná byla dost a je čas se odměnit něčím pro radost, třeba sadou podsedáků.
Na odměnění sama sebe se ještě necítím, vím o restech i rezervách, ale zakázka je zakázka.
Dnes letěly jehlice i háček i šicí jehla do kouta. I s vzorníky po babičce.
Užívala jsem si tkaní. Užívala jsem si tak moc, že jsem koberec udělala o dvacet centimetrů delší, než je ten s číslem xxxx.
Venku je dílem močál a dílem kaliště. Šedo a větrno. Žádné věšení se na suchou švestku, žádné ležérní pohození po metru dřeva, žádná romanťyka bukolyka (jak cyp tvrdá) na pažitu. Nějak v pracovně budu muset řasit…
Vono by to i šlo. Vono by to i hóch vypadalo. Kdyby si Bára nevzala do hlavy, že je modelka a jen kvůli ní cvaká spoušť a rozprostírá se běhoun. Hérečka.
IMAG2303

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Bára, povzdechy, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Těžko aranžovat fotku do katalogu

  1. oldwomen napsal:

    Kecko, bílou mám stále jen kousavou. Na koberec dobrý. Na přehoz jen bílý ne.

    • kecka zpod komonca napsal:

      nu což, stále jsem nebyla hodná. musím se víc snažit 😉
      PS: kšeft je kšeft, to se holt musí, i za cenu největší blaženosti

      • oldwomen napsal:

        Bílého ořezu mám spoustu. Čas na utkání není problém si vyhradit. Vhodnou osnovu mám také. Stejně tak paprsky odpovídající hustoty. Ale ta bílá, na to, na co to chceš, fakt nejde. Proklínala bys mne každé posazení se, při úklidu bys hledala woodoo panenku s mou podobou a píchala do ní špendlíky.
        Na první setkání s sebou vezmu vzorky a taky kus utkaného čerstvého a kus už vypraného.
        Přiznávám se, že se mi nechtělo dělat na sklad, tak jsem moc netkala, plus ten hrudník po bouračce, že jo 😦 , tak jsem v Šumperku od února pro další nášup ořezů nebyla.

  2. jolana88 napsal:

    s Bárou to vypadá ouplně gemitlich – však je taky příkladný jamnik 😀 (a jo, vyhrabala jsem starou knížku 😉 )

Zanechat Odpověď

