Kostlivcový zrod potřetí, aneb hupky dupky, zalez zpět do hrobky

Vůle vítězí nad rozumem.
Sedlo a rukávy mám, tak jak jsem si představovala, že by mohlo i být. Těsně nad pupíkem jsem začala patent dvě hladce dvě obrace. To aby šaty v pase přiléhaly k tělu a nebyly pytlovité a abych je ráda nosila, protože sedí a jsou krásné a hlavně – netáhne v nich na cemr. Protože ledviny jsou v těle jediný a protože při delším sezení člověk-ženská prochladne ani neví jak a proč a za co.
U boků jsem začala „sukni“ rozšiřovat postupným přidáváním očí v obrace štráfcích. Abych v ní mohla udělat krok a pohodlně sedět.
Od dvě hladce čtyři obrace pletu stále rovně. Při kochacích chvilkách „Ó, jak jsi šikovné, děvčátko“ sice rozšíření nevidím, protože osmdesáti centimetrová délka kruhové jehlice vyvolává představu balonové sukně i u klasicky pleteného roláku, ale i tak užívám si chvíle snění o tom, co vše, až budou dopletené a budou mít ty správné knoflíčky, buď z višňové větve, co jí zlomila nedávná vichřice, a nebo tenerifkové z fíbrového těsnění, podle toho jak višňové placičky budou k úpletu těžké, spolu zažijeme a vyvedeme a kam je všude vezmu se podívat, tedy kromě pracovny a kuchyně a odskoků do stáje.
Visící na ramínku, se spodkem sukně pěkně utaženým na jehlici, vypadají tak úchvatně a šik. Někde ve mne je stále křehká útlá víla a já pletu šaty právě pro ni.
Prokleté snění.
Prokleté pokřivené vnímání vlastního těla.
V noci jsem se do rozpletených šatů nasoukala. Pěkně nohama napřed. Protože délka kruhové jehlice nekoresponduje s obvodem hrudníku a kdo má pak chytat puštěná oka.
Vršek skvělý. Pas pohodlný. Délka – odvážné mini. Zatím.
Jednou rukou držím klubko, druhou rukou jistím konce jehlice. Cupitám, jinak současný obvod sukně nedovoluje, k zrcadlu a těším se na své obdivné ááááách. No jo, i kus Narcisa ve mne bude.
Čekala jsem, že v zrcadle spatřím Morticiu. Možná i úžasem omdlévajícího Gomeze někde v pozadí. Hleděl na mne Fester narvaný do Mortišiných šatů.
Proklatý nápad se sukní pletenou patentem!
Proklaté životní moto „Nestíháš? Spi míň!“
Vůle vítězí na rozumem. Pletu dál. Mám poslední klubko. Stále přemýšlím, čím pokračovat, abych se délkou sukně dostala je kolenům. Nebo jestli práci ukončím a z šatů bude tunika. Ale jedno je mi jasné. S tím batohem pod prsy musím NĚCO udělat. Cosi mi říká, že v kutně, ač je velepohodlná, bych se necítila dobře.
A také mi cosi říká, že éterickou osůbku bych v sobě zabíjet neměla. Ubírá prostor Trenckovu brigadýru. A to je dobře.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice povzdechy, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Kostlivcový zrod potřetí, aneb hupky dupky, zalez zpět do hrobky

  1. jolana88 napsal:

    přelešti zrcadlo – Morticia tam zaručeně bude. Když už je mini – je to dobré. Sni dál … materiál SE nějak vyvrbí … a SNY jsou zdravé …

    • oldwomen napsal:

      …. a ta takhle, když stála po kolena ve vodě a snášela se taková ta jemná mha, vypadala, jako že kousek vedle může stát docela pěkná ženská….(zdroj: Čochtan)

      • jolana88 napsal:

        ze Zlatý stoky, okres Třeboň 😉 Víš, co si pamatuju dodnes?
        “ .. Aby pro vás táta i máma dycky měli rádi čas, tak jako má čas pro mláďata třeba blecha nebo slon nebo dikobraz.
        Aby se holky smály a školy se nebály a kluci jakbysmet.
        Aby byly zadarmo balónky a aby se už nešetřilo na kanónky, a aby až budete velký, život ráj byl a ne pes a aby o tři koňské délky svět byl dále než je dnes….“

  2. Sedmi napsal:

    obdivuju … ja ted bojuju s kostlivci ve skrinich, kteri tady na me cekali par let… po navezeni svedske domacnosti do prazskeho panelakoveho bytu to jinak nejde, ale je to teda dilo… akorat to nikdo neoceni 😀

  3. Witch napsal:

    I kdyby práce skončila na „mini“, tak určitě pohodlný příjemný světříkohalenkotunikminišat nevyleze nad kříž a bude hřát!

Zanechat Odpověď

