Utrpení mladého Boháčka malé jezevčice

IMAG2218

IMAG2216

IMAG2212

IMAG2213

IMAG2214

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Bára. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Utrpení mladého Boháčka malé jezevčice

  1. Witch napsal:

    Jojo, i náš Chlapíšek marně strká čumák na stůl 😉 😀

    • oldwomen napsal:

      Ze stolu nesmí. Ale svůj díl nesójových buřtů dostala. 😀

      • MarunaP napsal:

        No to by bylo kruté, kdyby nedostala. Já jsem dokonce musela při opékání špekáčků dát malý kousíček dotěrnému beránkovi v domnění, že pochopí, že tohle pro něj není. Ale zblajznul to a loudil dál. V jeho zájmu už další kousek nedostal, jen kůrčičku chleba. Prostě některé zvířátko zaujme rozhořčený postoj: Jé, oni si tady žerou a mně nic?!?

  2. Tuutiki napsal:

    Naše Atra na pamlsky na stole jenom smutně koukala. Věděla, že by nedostala. Jedno léto jsme jí ale dali ochutnat hrášek. Divili jsme se, že jej neodmítla. Potajmu nám pak otrhala většinu úrody.

    • oldwomen napsal:

      Bára ze stolu nesmí. Ode mne ani, když jím. Jsem Alfa a Bára to ví. Vládnu misce. Mstí se mi lovem vlněných přaden a rdoušením předložky.
      Zeleninu (syrovou) a ani ovoce (opět syrové) nežere. Tepelně upravené už ano. V záhonech škodí norováním, zajímají ji hraboši, nikoli plodiny.
      🙂 starej pes miluje od štěněte sladké. Dovedl ukrást dílek z nakrájené, ale nenačaté, bábovky tak, že neporušil pocukrování okolních kousků.

Zanechat Odpověď

