ach jo

Jsem ve fázi reinkarnace. Shořela jsem, melu se v popelu, sem tam ještě doutnám, sbírám pomalounku polehounku sílu k opětovnému třpytu a síle.  Houby bipolární porucha. Nic moderního a společensky přijatelného. Docela obyčejnské prastaré bakterie v kombinaci s letitým nectěním biorytmů.

Svět se mi opět začíná rozšiřovat. Hranice pohybu  jsem posunula z bezprostředního okolí postele skoro až k humnům. Také mozek již začíná fungovat na vyšším levelu, než je pouhá vegetace.  Propojuje se mi teď s bylo. Díky listování blogem si začínám uvědomovat i lecos z pauzy a méně se divím domácím skutečnostem.

Také zprávy ze světa mimo Step již začínám přežvýkávat a zpracovávat a trávit a zařazovat do škatulek a odhazovat od sebe a tak vůbec a podobně.  Stalo se. Otevřela jsem noťas a je mi jasné, co dnes bude hlavní zprávou na všech televizních i rozhlasových stanicích. Iveta Bartošová skočila pod vlak. Tímto přeji upřímnou soustrast strojvůdci, pevné nervy i žaludek drážní inspekci i kriminalistům. Mladému Arturovi přeji klidné závětří a ochranná křídla.

Nemám ráda hry na kdyby. Ale v tomto případě přemýšlím, do jaké míry byla sebevražda momentálním zkratem a do jaké míry touhou po nalezení definitivního klidu. Přemýšlím nad spoluvinou senzace chtivé lůzy, nad paparazzi objednanými a nad paparazzi neobjednanými, ale aktivními, nad v polopravdách si libujících takyžurnalistech. Přemýšlím nad reverzem podepsaným v psychiatrické léčebně, nad vnitřními běsy topenými v alkoholu, o ženě štvané sebou samou i okolím, nad osůbkou, která zůstala doživotně rozmazlovaným a zneužívaným dítětem. Bohužel senzacíchtivci budou z tohoto neštěstí žít ještě pár dlouhých dní.

Iveta Bartošová nebyla můj hudební šálek kávy. Ano, mnoho jejích písní znám, mnoho textů k nim je vynikajících. To se stává, že osloví text, ale nikoli interpret a muzika.

Nevěřím v upřímnost slov a projevů žalu, před kterými v nejbližších dnech nebude úniku.

Doufám v bájné zelené pastviny, na kterých je všeho hojnost a věčný klid a mír. Pobyt v pekle má Iveta Bartošová již za sebou.

HOWGH

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím, povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na ach jo

  1. jolana88 napsal:

    no to jsou zprávy .. podívám se, zřejmě na události (ále nepodívám – oznamovací věta zdá se být dostatečnou, patosu mi netřeba). Máme tu Slunko, drobný vítr neškodí – akorát ty lidi (některý) … Rozjezd pomaloučký – si dovolím doporučit, lehounký – radosti si dopřávat, často spočnout a mmch. zatím je furt rok 2014 😉

    • oldwomen napsal:

      Dík za další kamínek k zakotvení ve většinovém časoprostoru.
      Zatím zírám, co jsem setrvačností zvládla. A také luštím zápisník, co jsem slíbila udělat a neudělala….
      Priorita aktuální je kutění pro kutila 🙂 Když už se hlava otevírá 😀
      Jo a taky si nalepit na nástěnku a dveře a fšude ZÁLOHUJ a UKLÁDEJ. Měla jsem v poledne odevzdat do tiskárny hotový katalog. Měla jsem to skoro hotové, jen dopsat posledních asi dvacet přihlášek a popřesouvat přihlášený zvěřinec dle mustru a taky růčofůčo papírově „zaklecovat“ holuby. Přivstala jsem, protože toho bylo tak na dvě hodiny při plné výkonnosti. Chyběli mi jen ti holubi, když zčernala obrazovka – a hurá na stromy! Odevzdávala jsem v půl třetí 🙂 . Zchroustli to v pohodě. Cifix, stačilo si nastavit automatický ukládání a nebo klikat na ikonu diskety.
      ————————–
      Ano, mám obavy, že hrané emoce budou pár následujících dní na koni. Tak si místo rádia pustím v pracovně audioknihu a nebo píschnu do uesbéčka flešku se „svojí“ muzikou.

  2. jolana88 napsal:

    místo včel ulítaj holubi 😀 mám takový dojem, že UKLÁDAT jsem si taky říkala – mockrát – a opakuju každoročně – a dycinky skončím se slavným:“příště už určo!“ …

  3. Kutil napsal:

    Říká se, že na venkově je zdravé povětří. Podle vašich posledních vstupů se zdá, že je to jenom mýtus. Asi stejný mýtus, který praví, že zpěvačku zahubil bulvár. 🙂 Tak ať se vám zase podaří dostat do těch správných kolejí!

    • oldwomen napsal:

      Kdo s čím zachází, s tím také schází. Pořekadlo až fatálně pravdivé.
      Mezi svátky vyrazí soukromý posel a měl by mít přílohu.

  4. Witch napsal:

    Svrbí mne huba říct něco, s čím i já v sobě tuhle kauzu pohřbím. Je pro mne tím živější, že dráma života I.B. na mne koukala z titulek časopisů různého, hlavně však populárního čtiva. Dostávám občas pořádnou tašku, plnou měsíc starých – všeho. Lidem na čtení. Obrázky baví i negramotnou devadesátiletou babičku, listuje si.
    myslím, že už prostě nemohla dál a přeju jí, že se to povedlo. Má klid, jaký jí nikdo endokázal zajistit. Zelené pastviny, tak nějak… 😦

    • samazakanalem napsal:

      Jezis, clovek ma jednou za cas konecne chvilku pro lelkovani a vsude je to sama I.B.;-)
      A patos a donekonecna rozpitvavani toho jak ji ustval bulvar, nebo chlapi. Sorry ale na tehle vlne nejedu. Holka mela talent, vydelala slusny penize, a podobne jako spousta jinych umelcu z toho umela udelat akorat chlast (ktery nekteri kombinuji jeste s drogama) plus nervy. V posledni dobe po serii ruznych umrti z celebritniho sveta mi prijde, ze ti lidi fakt nemaji mozky. Maji se o tolik lip nez naprosta vetsina lidi na teto planete a nedokazi z toho vytvorit nic vic nez vecne mindraky, problemy a zavislosti. Chapu ze showbusinec je narocny a tezko se snasi, ale chteli tam dobrovolne? Nese jim to dost? Chteli by se ho vzdat? Odpovedi na tyto otazky jsou ano ano ne. Tak jakepak saky paky. Jsi tam, tak makej a je na tobe, aby sis dokazal kolem sebe vybudovat hranice za ktery uz nejdes. A pokud takovy clovek ujede s pitim nebo drogama – a to uznavam ze se muze stat temer kazdemu – ma na rozdil od nas normalnich smrtelniku vsechny mozne prostredky k tomu, aby si nasel adekvatni pomoc. Pokud to neudela, ci u toho nevydrzi, jeho vec. Mnohem, mnohem horsi to ma bezny clovek. Najit praci, udrzet si praci, zaplatit vsecky ucty atd. Takovy pokud se z toho jednoho dne zhrouti, da se to pochopit ale rozmazleni sasci ze showbusinecu s tucnyma kontama, to je uplne jina vec a to nerikam proto, ze bych jim ty penize zavidela. Naopak, at si to klidne maji ale at za to taky prijmou zodpovednost. Kdo to nedokaze, jeho smula. Navic, u I.B. mi velice vadi jedna vec – a sice ze se nedokazala vzpamatovat ani kvuli svemu diteti, ze ktereho mimochodem udelala peknyho idiota takze o nej nakonec prisla. Je uplne zbytecny psat mu v poslednim dopise jak ho miluje kdyz sobecky hledi jen na svuj zivot a sorry,to I.B. udelala. Ze mela smulu na chlapi? Jezis takovych po svete je – ovsem taky si to vetsina dela sama svymi rozhodnutimi ale dobra – no tak bych chlapy odeslala nekam a snazila se poradne vychovat dite. Uz jen kvuli tomu ma vzdycky smysl zit. Pokud toto rodic nedokaze takhle brat, tak je velice seriozne vadnej. To dite si to ponese cely zivot, verte mi. Znam par lidi kteri si prosli sebevrazdou rodicu a vsecky to nesmirne ovlivnilo, az tak, ze nekolik z nich si postupne pekne znicilo zivot. To je trauma na jaky se nezapomina. Uznavam, ze muze nastat situace kdy uz clovek nechce zit, treba kdyz vi ze ma stejne namale ale toto bylo asi ponekud jinak. Nesud abys nebyl souzen, jak se rika a ja timhle nesoudim, jen rikam, ze cely ten nablbly patos kolem jeji sebevrazdy je opruz. No a bulvar – ja to nectu a taky ziju ale nekteri lidi to asi potrebuji. To moc dobre vi cela tahle showbusinecova saskarna a casto se jim to hodi. Jenze jejich pozornost se neda mit jen tehdy, kdyz se tim chce neco ziskat. Jakmile jim jednou poda clovek prst (aby o nem psali kdyz to potrebuje) muze si byt jisty ze uz ho nepusti a toto musela I.B. vzdycky vedet.
      Uprimne, je mi lito spise toho strojvedouciho. Ona si zvolila konec jaky chtela, ale ten chlap s tim bude dosmrti zit a uz jen proto rikam, ze takovy cin je sobectvi ktery nehledi na jine. (Pochopit by se to dalo snad jen v pripade cloveka ktery je mentalne postizeny tak, ze ani nevi co dela).

Zanechat Odpověď

