Už aby angína do háje zelenýho táhla :-)

Za okny sluníčko, kůzlata rostou před očima, tráva také. Možná, že i libeček a rebarbora už vykukují. Pokud tedy tyto trvalky přežily celoroční kozí řádění po zahradě. I když vloni a předloni jsem nad nimi dělala v duchu kříž, protože tráva po pás a libečková vůně stále nikde, a pak najednou údiv a chuťové pohárky přetékající slastí. Ještě měsíc mají čas odpočívat.

Za okny sluníčko, kůzlata rostou před očima a řádí jak černé ruky. Skáčí po mámách a hromádkách kamení a paletě obouchaných cihel a mámy nemá cenu dojit, protože jsou vypité do poslední kapky a vemínka jim plandají a kdykoli se zastaví k uždíbnutí travičky, tak mají u sebe dva lačné upírky. Já na tu selskou radost koukám z okna, protože mne bacil bacil angíňák. Bojuji s ním usilovně a na všech frontách. Nakrmit a napojit musím. Hnůj a kartáčování kožichů počká.

Bojuji s bacilem aktivně. Čaj, vitamíny, spánek, pléd, obklady. Taky noťas v posteli.  Nejsem schopna se soustředit na četbu něčeho moudrého či hodnotného, tak těkám mezi blogy a sjíždím facebook. Přidala jsem se ke Společnosti odporu proti zdrobnělinám.  Kdykoli nakouknu, řehtám se. K bolavému polykání a pískavému dýchání se přidala namožená bránice. Smích léčí. V každém případě je účinnější než ACC long. Také jsem vydolovala, že VLNAP a.s. by rád spustil podnikové workshopy a hledá lektorky. Sice tvrdohlavě trvají na výuce v Nejdku, ale pomalu a vytrvale kapající voda dokáže zlikvidovat sakra silný a pevný skalní masiv. Přikápla jsem do sudetské skály svou hanáckou kapičku. Mohamed (já) k hoře (do Nejdku) rozhodně nepůjde. Třeba se hora pohne směrem k Mohamedovi. Do Brna, Olomouce, Vyškova… Možná moje kapka jen steče, nebo se vypaří. Možná vytvoří trhlinu.

Došmodrchala jsem (a čekám na zaschnutí řídkého tužidla) křížek do křestní roušky. Kouknu jak jsou na poště a pohledám adresu. Jen mám obavy, že jdu s křížkem po křtu. Nějak jsem při kozích porodech pozapomněla na letící čas a daný slib.

Za okny sluníčko, kůzlata rostou před očima. Práce se kupí a bují a asi i klonuje. Doma i venku. Už aby jarní angína táhla do háje zelenýho a zůstala v něm na věky věků a taky furt.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Už aby angína do háje zelenýho táhla :-)

  1. Sedmi napsal:

    tak ať je brzo líp…

    • oldwomen napsal:

      Dík za přání. Doma se čas vleče, ehm, jak sopel:-) Možná, kdyby nás tu bylo víc člověků než já a já a já a pak ještě já… Líp už je, ale na venkovní aktivity to ještě není. Po neděli budu zase skály lámat. Sousta věcí se uchvátat nedá 😀

  2. jolana88 napsal:

    vyležet, vyhnat .. tráva bude i za týden, nebuj 🙂 PS: v háji zeleném bude dneska narváno 😉

  3. lukrecia napsal:

    Klídek, ženská vydrží hodně, kozy taky, jaro je téměř v rozpuku a do léta daleko, není kam spěchat. Brzké uzdravení přeju!

  4. vonrammstein napsal:

    Taky jsem se s tím minulý týden pral. Přerazil jsem to grogem s medem, jako dycky.

Zanechat Odpověď

