Dokončený rest, tentokráte pro Vlněné sestry aneb yarn along 5.2.2014

V půli prosince jsem si od Vlněných sester koupila skvělou jezerní vlnu. Ehm, směna zboží za státem uznávané platidlo proběhla na České pod hodinami a drobně mi připomněla  kupování bonů, blahé paměti 🙂

Štědrovečerní večeří jsem se cpala už s hotovým jezerním šátkem přes ramena. Tedy,když si tak promítnu barevnou škálu nově pořízeného do šatníku… buď plánuju metamorfózu z člověčice do vodnice a to, co mne na tváři trápí není trojklanný nerv, ale vyvíjející se skřele, nebo se mi opravdu stejská po řece plynoucí hustým lesem… Slíbila jsem, že hned, jak dopletu, že nafotím a zveřejním a … chachá sliby se slibují. Ovšem – občas i plní.

Dnes je krásně, dnes je Občas.IMAG2095 IMAG2096 IMAG2097 IMAG2093 IMAG2094

Protože pluji na společné vlně a protože se snažím při plutí i saturovat splasklý měšec, pletu furt pryč a pořád dokola rukavice prstové s lemem dlouhatáským a odskakuji si k háčkování zdobných kraječek (nejsem infantilní, fakt jsou to mrňavý kousky dělané krajkovými vzory) a také na hedruli nezapomínám a ani stav nezahálí… každý den něco a taky stále dokolečka.

Jen nečtu. Ve smyslu sednu si ke knížce a nechám se pohltit dějem. Už ani pořádně neposlouchám audioknížky. V myšlenkách jsem u vysokobřezích koz. Nejen myšlenkami k nim odbíhám. I v noční košili s baterkou v ruce náhle čímsi probuzena utíkám do stáje. Již pár dní sloužím kozám za komika.

Jenže sezona mléka přímo od čepu je na spadnutí.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Dokončený rest, tentokráte pro Vlněné sestry aneb yarn along 5.2.2014

  1. vlaďka napsal:

    Přenádherné, svádějící k zachumlání a svědčící o spoustě práce a trpělivosti. Prostě něco, čeho je třeba si vážit a užívat.

Zanechat Odpověď

