Jednoznačně blbej začátek pracovního týdne – aneb nepublikuj, nepublikuj, nepublikuj

Spustila se mi rýma ukrutná vodová nejspíš nealergická.

Nechtěla jsem listovat zažloutlými střihovkami a salátoidními paperdecky, pčíkat do zvetešelých vazeb starých knih a riskovat posílení nudlotoku z nosu a slz z očí o případnou alergickou reakci.

Mikroplísně jsou potvory. O hovíncích roztočů ani nemluvě. Ještě tak, ke vší smůle, narazit na knihomola.

Potřebuji však nutně inspiraci, nápad, vyvolat vzpomínku, vytáhnout z hloubi paměti sen. Nadatlovala jsem do chlívečku formuláře klíčová slova.

Strejda Google se podrbal za uchem, popotáhl z lulky, až se od chladiče procesoru zakouřilo a vyplivnul mi na monitor fotky mé vlastní práce…

 

 

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Jednoznačně blbej začátek pracovního týdne – aneb nepublikuj, nepublikuj, nepublikuj

  1. oldwomen napsal:

    😦

  2. jolana88 napsal:

    🙂 nesmrtelná – pro věčnost zapletena do osidel a sítí …

  3. Witch napsal:

    To se mi stalo, když jsem hledala zdroje pro bakalářku… 😉 Hodíte mi ta slova? Třeba něco někde naskenuju…

Zanechat Odpověď

