Na suchý švestce visí

IMAG2031Neděle je čas odpočinku. Někdy. Ta moje dnešní byla skoro odpočinková. Vydala jsem se na výlet. Za á jsem to už tuze moc potřebovala a za bé jsem tak dlouho a dobrovolně vracela krample (rozvolňuje se jimi ovčí rouno před předením), až si o ně kamarádka napsala. Nebyl důvod již cestu za kopec odkládat.  Vzala jsem s sebou obří tašku s hotovými hadráky.  Za á na výběr jako odpustek za pozdní návrat kramplí (a taky a to asi i víc  pro radost) a za bé jsem chtěla cestou zpět odbočit někam do lesa a tam…

…. jéšíšíííí, co asi tam? No na klády a nebo pařez naaranžovat a vůbec poutavě a romanticky a bukolicky a prehistoricky na oko prolétávače virtualitou působit výsledným amatérskými fotosy.

Chci  zkusit prodat své ze stavu (jehlic, herdule, od jehly) spadlé ve virtuálním obchůdku http://www.fler.cz/shop/oldwomen .

Den jak malovaný, vzduch jiskřil a sliboval mrazivou noc. Řeči se vedly, čaj voněl a hřál, děti se chlubily svými dovednostmi, světelný den plynul rychleji než voda v bystřině. Nakonec žádná lesní cesta, žádný přioděný svatý na křižovatce stepních polňaček. Fotila jsem na ohrazení kamarádčiny ovčí pastviny. Na krátké (do metru padesáti) stačila ohrada, delším posloužil k protažení se uschlý švestkový štěp.

Moc pěkná neděle dneska byla.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Na suchý švestce visí

  1. jolana88 napsal:

    dezinfekčně promrznuto … PS: šikovné říkaly, že i na aukro zajít se vyplatí .. nevím .. (borkyně přes bížu a pletené cokoli ..)

    • oldwomen napsal:

      že by…
      Nakonec stáhnout zboží z prodeje lze na Fleru snadno, na Aukru by to neměl být problém.
      Chichi, zaurgovala jsem dodavatele ořezu, co jako co – zimní pauza a nebo jak – a ono skleněná nemoc. Ve středu bych měla mít nabaleno. Tak uvidím, jak to vysypu doma, co tam je. Béžová pro Andreu, oranžová pro tebe, temnější odstíny pro Lenku… To bude taky prča. Kejvla jsem na hadrákové očalounění křesel psům a batolatům odolné 🙂 Skoro odolné…
      Jdu poklidit zvěřinec a pohledat přihlašovací údaje na Aukro a prostudovat tamní změny. Cifix, to by bylo, abych s koncem roku nevyplazovala na pracák jazyk (tfuj tfuj, tfuj, takový rouhání)

  2. Witch napsal:

    Neděle byla opravdu skvělá! jen to sluníčko nikde, natož aby svítilo na takovouhle parádu!

    • oldwomen napsal:

      Tohle je kousek pod Bouzovem. Pohádkový hrad, pohádkový kraj, pohádkové počasí 🙂
      Focení bylo započato chvíli po poledni při mínus dvou, skončeno po hodince a půl, hadráků bylo moc, při mínus sedmi. Domů jsem jela psími mezírkami modrým soumrakem a červánkovým stmíváním, dorazila jsem o šesté odpolední a teploměr pištěl, že mínus jedenáct. Do rána to spadlo na krásných sedmnáct. Zmrzlá jsem jak drozd :-), psi mi kradou ímrvére deku.

  3. Witch napsal:

    Oběhla jsem konečně zbytek lidí na posteli s kolovratem. Osahali si, koudel jsem strčila do ruky, bylo to pro ně jako zjevení – ale třeba uklízečka ještě na Podkarpatské Rusi viděla babky, jak frčely. No, ještě přeslice chybí, ale tuhle jsem viděla někde na netu kolovrátek za 1500 se všáím všudy, takže kdybyste chtěla i tímto směrem, někde se dá sehnat leccos 🙂 ten můj je zřejmě funkční replika nebo originál, ale starý je určitě nejméně 60 let – podle zpuchřeného řemínku.

Zanechat Odpověď

