Brejlíkům k „O stáří“

Nevím proč, ale co pan Krůta reinkarnoval Brejle, tak mi tam nejdou vkládat komentáře.  Přihlásit se – to jo, přihlásím se. Ale chlíveček pro komentář řve prázdnotou, ať do klábosnice mlátím datloidním ukazovákem nebo ji něžně hladím všemi deseti.  Jako bych psala neviditelným inkoustem.

Když na dědině potřebujete sehnat poskytovatele či umětele něčeho, je nejlépe zaběhnout večer do hospody. Buď tam dotyčný je, nebo někdo ví, kdo umí a dá kontakt, že zaběhni si, že tě posílám…

Těsně před Hody mi umřel řezník. Ty hodné a dobré k sobě pánbu povolává zbytečně brzo. Prasata mají hrubě přes dva metráky, v mrazničce se honí pavouci, počasí se konečně srovnalo s ročním obdobím.  Je čas škrtnout pod kotlem a přivést vodu k varu.

Ale ještě předtím zaběhnout do nálevny.

Řezníka jsem ten večer nesehnala. Mladí nebyli přítomni a dědci byli rozverní. Nevědomky jsem vpadla do oslavy jmenin a do hlavního proudu zábavy. Ach, tak dobrou trnkovou jsem už dlouho nepila. Taky na dávné lásky z obecné školy došlo, krasavice z měšťanky korzovaly nad hlavami pánů, svraštělé ruce znova hladily pozadí zanícené štětinami se solí. Dávno odešlí tátové nešli pro ránu daleko a brokovnice visívala hned vedle dveří. Ne, o svém věku jsme se nebavili. O tom, jak staré máme děti jsme se rozvykládali. Také o tom, že máme děti hodné a pracovité a že se jim daří tohle a tamto už méně, sem tam poznámka na adresu vnoučat také padla. Rodáky i odrodilce jsme u páleného proprali.

Vlastně jsme se o svém vlastním věku bavili. To když jsme počítali roky svých dětí. A shodli se, že je to neštěstí. Ještě pár let a fyzický věk našich dětí bude vyšší, než je ten, na který se cítíme.  Čert vezmi vrásky v tváři i stříbro ve vlasech. Duše je stále plná touhy se rozletět a obejmout svět.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Brejlíkům k „O stáří“

  1. Witch napsal:

    Jé, Brejle žijou? Hned tam hupsnu 🙂

  2. Witch napsal:

    Začínám se zase cítit přesně tak, a někdy mladší než ta moje banda. Uvědomuju si, co všechno by se dalo…

  3. oldwomen napsal:

    Žijou je asi trošku nadnesené. Kolem Vánoc se objevily starší recykláty tématické, pak pauza, teď sem tam něco. Diskuze prakticky nulové, ale to přičítám k tomu, že asi nejsem sama, kdo nevloží příspěvek ani kdyby se rozkrájel. Přeinstalovávala jsem kvůli tomu i noťas, že je závada u mne, ale nevím, nevím, pochybuji. Zabanovaná snad nejsem.
    Jojo, děcka nám rychle zestárla.

  4. Witch napsal:

    Mrkla jsem tam, už ani nevím, jak jsem se hlásila, takže nic. Hm, máte pravdu…

  5. anna napsal:

    Ona už stárnou i vnoučata…\a.

  6. Strejda Olin napsal:

    Já se na Brejle dostanu s komentářem bez problémů.

    • oldwomen napsal:

      Strejdo, právě teď jsem učinila pokus, tedy napsala jsem do patřičného chlívečku v reakci na Vás slovo „pokus“ – a jak jsem kladla písmenka, tak je matrix žral a chlíveček zůstával nedotčený. Takže i když jsem už jen pro srandu králíkům klikla na „Odeslat“, tak se nic neudálo.
      Nevylučuji problém mezi mou židlí a klávesnicí, ale fakt nemohu přijít na to, kde je chyba.

      • Strejda Olin napsal:

        Už jsem o problému informoval nic netušícího Honzu (už Vás asi kontaktoval emailem).

        • oldwomen napsal:

          Honzovi jsem to psala už někdy počátkem ledna – jak se objevila nová anketa. Plus jsem připojila i cosi osobního. No, zakecali jsme se na onom soukromém 🙂 . To jsem netušila, že nejsem sama problémová.
          Takže dík i za Jolanu.

  7. jolana88 napsal:

    já ni … – pravda je, že je víc stránek, kde si ani neškrtnu (SzK, Witch .. 😦 ) Joo věk – to je hrůza, jak děti stárnou ..

Zanechat Odpověď

