Ano, některé chvíle jsou perlivé

„Ano, máte v ruce správný vozík,“ chechtám se na starého skladníka.  Opírá se o hydraulický paleťák. „Dnes jsem se rozšoupla. Čtyřikrát á trojku, jednou taška dokrm a jednou taška nosnice.“

„Ukažte…“ loví z kapsy brýle, natahuje ruku po faktuře, kroutí hlavou a zcela zjevně mu cosi v počtech pytlů nesedí.

„Můžete mi věřit, je to tak.“

Nedůvěřivě se dívá na mou pojízdnou nákupní tašku. „A kam to dáte?“

„No do Traktoru,“ ukazuji hrdě na zablácené přibližovadlo.

„Ale to je sto vosmumdesát kilo šrotu.“

„No a co? Dyk to sou dva mužský,“ vyhrkly mi smíchové slzičky z koutků očí.

Naloženo. Skladník kouká, jak moc si zadek Traktoru sedl pod tíhou nákupu. Možná čeká blatníky škrtající o panelku, možná čeká rozjezd po zadních a kdovíjaké kaskadérské kousky k tomu. Marně.  Traktor je vůz netušených schopností.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ..... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Ano, některé chvíle jsou perlivé

  1. jolana88 napsal:

    🙂 třeba má skladník auto sám pro sebe …

    • oldwomen napsal:

      … šlapací 🙂
      Spíš si neuvědomil, že to moje už od výroby nemá zadní sedačky a ta vedle řidiče je psí pelech. A logicky, nemůže vědět, že benzín jedna jednička, co je u tohoto typu karoserie nejběžnější koňský spřežení, necválá pod mou kapotou, protože má diesel jedna osmičku. Což je drobně jiný kafe. Chichi, mám nejsilnější auto z rodiny, nejvíc měsíčně najedu – a mám nejmenší spotřebu. Mimo dobu svozu sena. Pojíždění po poli se na spotřebě sakra projevuje.

  2. Sedmi napsal:

    to jsi me pobavila… ja jsem tam puvodne cetla „vzdyt tam jsou (na to) dva muzsky“

  3. Witc napsal:

    Autíčka pracanty miluju. Jsou to dobří členové rodiny. 😀

Zanechat Odpověď

