Další výroční pochvala od redakčního systému

https://oldwomen.wordpress.com/2013/annual-report/

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice jak to vidím. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Další výroční pochvala od redakčního systému

  1. vonrammstein napsal:

    Se máte, mně se to odmítá otevřít 😦

  2. jolana88 napsal:

    neuvidím nic, nejsem administrátor stránky 😦

  3. oldwomen napsal:

    zkusila jsem „make public“ a nic 😦
    😆 píšou to samý co máte v počtě i vy. Že opera v Sydney má víc sedadel, než je denní počet mých čtenářů, ale že to neva, že jsem prostě skvělá. Stejně jako všichni ostatní WP blogeři.
    Mně se nechce s koncem roku psát, že si vážím každého, i náhodného, čtenáře a že jsem potěšena každým komentářem, který se mi pod příspěvky objeví. Sice je to pravda pravdoucí, jenže jak to s bilančními příspěvky s koncem kalendářního roku píše prakticky každej…
    … tak mi to přijde drobně klišoidní.
    Myslela jsem, že dneska spláchnu bilanci výroční zprávou z Matrixu.
    A víte co je sranda? Nejúspěšnější článek je ten o tom, kterak krysa i s potkanem to brala z Hamburku čubou proti proudu Labe a jeho přítoků až jsou němkyně i v Krkonoších 🙂

  4. Maruna P napsal:

    Tak jsem se do toho reportu dostala a jsou tam docela zajímavé statistiky. Ten krysí článek jsem nějak propásla, tak jsem si ho dočetla dneska. Co se člověk nedozví.

  5. Strejda Olin napsal:

    Mě se to otevřelo, jen tomu nerozumím 😦

Zanechat Odpověď

