Jupijá jou, jou jou jupí

aáááááách……
Kdo jiný, než já se umí tak krásně zahltit? K rozepsanému, rozšitému, rozpletenému, rozpaličkovanému, rozháčkovánému a neukliditelnému si ve středu jedu pro balík textilního ořezu.
Pokud si už někdo představujete, jak sedím jak drak Šmak na metráku a kusu volně ložené cupaniny a tkám a tkám a tkám a útek si z pod zadku vytahuju, tak smolík. Zpět na stromy. Kromě obr balíků na paletě firma dělá i čtvrtmetrákové balíčky a ty už jdou nakopat do kouta celkem snadno. Tkát budu nudně a spořádaně na poctivé židli. Po útku budu šmátrat v koši vedle sebe.
ááááááách, čert sper ježicha i santu s Rudolfem. Hadrákový vánoce budou bezva úlet.
Jo ještě, kdyby třeba někdo po echt hand made převážně bavlněném běhounku zatoužil, tak klíďo píďo. Ale šířka je dána velikostí listu a víc jak padesát pět čísel nedám, délka je čistě teoreticky neomezená, ale nad dva metry se budu cukat, protože pak se blbě otáčí se zbožíovým válcem. Ehm,cena. Dozajista nebude víc jak sto devadesát korun za běžný metr šíře padesát – padesát pět.
No to je prostě boží a skvělý, kamarádka si byla už minulý měsíc zadávat, stejně nevím jakou drobnost jí dát k vánocům, mám to vyřešený.
áááááááách, já su také ščasné.
A to jsem ještě včera dělala ordung v pletacích nástrojích, nemilosrdně vyhazovala zubem času ohlodané, sáhodlouhou objednávku do galanterního shopu odeslala v naději, že do půli ledna prostě nebude příze, na kterou bych neměla krátké, dlouhé i kruhové jehlice, a ono hned dnes ráno telefon, že už zítra PPL…
No nejni ten svět kreativců krásnej?

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., ekošílení, jak to vidím, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Jupijá jou, jou jou jupí

  1. ad odstavec 1 gratuluju, ad…no nevím, ale možná by se něco i hodila…poměřím, či by těch padesát, padesát pět….
    a je svět krásný, je a je! a nemusí být zrovna vánoce..může to byt před nimi i za nimi a i v průběhu a pořád…

    • oldwomen napsal:

      Jasnačka! Já osobně mám vánoce několikrát do roka 🙂 . Ve zbývajících dnech si užívám svátků.
      Opravdu – širší než padesát pět centimetrů nejsem schopna udělat.
      Vydrž, ještě nevím, jak budou v balíku namíchané barvy a jak to bude chlupatý. Jak budu mít nafocený a odevzdaný „srub“, tak nahodím na rukavice a natáhnu bavlněnou osnovu a budu páchat současně oboje. Docela určitě se tu premiérový (ten dám kamarádce k vánocům) objeví – i s pocity při práci.
      Když zaroluješ níž, na hlavní stránce, tak hadrák u postele je široký padesát čísel a dlouhý je metr osmdesát. Je z bavlněných prostěradel a triček. A co mám historický baumaxácký syntetiky made in China, tak ty jsou také padesátky šířky. To jen pro představu velikosti.
      Tý jo, jak jsem ze sebe v Brně setřepala pachuť udavačskou a vopruzy ouřední, a zaskočila mne rychlost odbavení jehlicové zásilky, zase můžu lámat skály. Mám obavy, že štědrovečerní večeři budu vnímat jako protivný poviňák 🙂 , který mne zdržuje od lepšejší zábavy.

  2. jolana88 napsal:

    je … představa postavičky z haldy byla nááhodou hezká .. ( strom – šíleně smutná – plete a plete, ani přemístění jí nevadilo 🙂 )

  3. Vladka napsal:

    Mám radost, že máš radost :-DDD

Zanechat Odpověď

