Zajímavé, řekl manžel

IMAG1756Uf, už jen nějak prošít, přiknoflíkovat poutka a pověsit.

Aha, stalo se zvykem uvést i recepis a ingredience.

Takže:

Projekt – „Deka s jelenem“, kategorie „bylo dlouhodobě v plánu“

Materiál – nasyslený; konkrétně kus černého trika, co ho bylo do hadráku málo, trička hnědá silně zvetešelá ale s prvními paličkovanými pokusy (vrba mlátička paličkovaná kroucenými páry a s nikdy nepřišitými korálky na konce větviček a šišaté polohodové sluníčko), nějaké odstřižky divoké košilové, něco cárů kupovaných na váhu ještě před plyšákem, atraktivní zbytky závěsů vzor polovina sedmdesátých let, zbytečky konopného neběleného plátna z , sakryš, jak se ty prodejny lidových řemesel jmenovaly? tak odtud. Deka letní vatelínová z Kauflandu a v akci, jak jinak. Asi by dál sloužila původnímu účelu, kdyby si pubertální Bára nevzala do jezevčíkovský hlavy, že je to děsnej nepřítel, kterého musí ještě v kapně ulovit a zozsápat… dvacet čísel  z každý dlouhý strany utřiženo a hozeno do škatule „se ještě použije“.  Nitě hedvábíčka předpřevratová, převážně ombré melír (boha, normální bílou niť ne a ne najít, jen džínovou štepovačku)

Technika – Chtěla srub, má haldu trámů.

Poznámka pro pány – srub je patchworkový terminus technikus označující konkrétní a velice přesný pracovní postup. Určitě se šmodrchací osvětě na toto téma ještě budu věnovat.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., ekošílení, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Zajímavé, řekl manžel

  1. oldwomen napsal:

    Téda, špendlila jsem si čtverce na provizorně pověšenou deku, protože pes… Namlsala jsem se teplou zdí. Cosi, jak husí kůže to vypadá, mi šeptá, že dokončovačky se nepovlečou.

  2. úžasný, říkám já,…ovšem nejsem manžel, pročež to nemá takový dopad 🙂

  3. Zajímavé? Mě manžel zase překvapuje pravidelně větou „docela hezký“. Nejsem stavu mu vysvětlit, že docela není zcela, ale jen tak napůl. Prý docela je jako úplně 🙂

  4. oldwomen napsal:

    Zajímavé používá pokaždé, když neví zcela přesně k čemu to je, ale můj výraz sděluje zcela zřetelně, že nevšímavost není dobrou reakcí.

  5. Witch napsal:

    Líbííííí! Jo, patchwork je jedna z věcí načisto a hóóódně odložených. Hned vedel přízového nedopleteného kabátku na nejstaršího. Tedy 27 let…. Ale příze je dost, tak ať se mladí snaží o prvního vnuka.

    • oldwomen napsal:

      Jo, co jsme v baráku, tak jsem šicí stroj nevytáhla, protože OPRAVDU nebylo kam 😦 . Až letos v předjaří jsem proluftovala haldu na zašití (a zázračně se mi naplnila skříň, a nejen mně) a trošku zasabotovala Bářino lovecké tréninky džínovým kapsářem. U věčně nepřítomných robátek v pokoji jsem se rozvalila. Tříděním hald textilu jsem se prohrabala k prvnímu hadráku. Vlastně jsem do pracovny stěhovala „hadry“ už předtříděné 🙂 a haldu ztenčenou.
      Těší mne, že popelnici neplním. Odpadu z deky bylo do hrsti. Z hadrového kouta od nastěhování viditelně ubylo. Hm, taky jsem našla nastřižené cosi, asi košili, velikost cca 130….
      😀 stále jsem nenašla čas a odvahu otevřít krabice a proluftovat jejich, hlavně bavlnkový a vyšívací, obsah.

  6. vonrammstein napsal:

    Kde je sakra ten jelen??

  7. jolana88 napsal:

    já snad budu chlap 😦 přestala jsem chápat po „nasyslený“ a chytla dech až u „technikus“ pochopila jsem – zateplení zdi, a to technikou, na niž se já v životě nezmůžu. mooc líbí .. jinak – tatin to má vykoumaný:“co mám říct?“ myšleno – pak chci mít klid.. jsou to kloni

Zanechat Odpověď

