Mlžně

Nezdá se to. Jezevčice i starý pes byli po měsíci venku celé půldne. Já s nimi. Žádné dvacetiminutové šup šup po dvoře. Chlév se dočkal svého Hérákla. Kurník a králíkárny ještě pár dní posečkají. Kozy se způsobně pásly na mezi,i se nechávaly zlákat sladkou ovsihou v sousedovo zoraném poli.
Užívali jsme si mlžnou neděli v procházkovém tempu.IMAG1713

IMAG1714

IMAG1709

IMAG1717

IMAG1715

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., bašta ze dvora, WWOF. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Mlžně

  1. takže už je dobře, opět v plné síle, vstříc světlým zítřkům…i těm mlhavým

  2. jolana88 napsal:

    pomalu, polehoušku .. představa koz, uždibujících kdesi cosi, je fajn. Poletující Bára vypadá spokojeně .. joo – procházky. Na hybernaci to ani letos neukecám, pořídila jsem si pevnější boty a pláštěnku

  3. zarox21 napsal:

    V mlhové duchně jsem včera hrabala 2 hodiny na Vysočině spadané zvlhlé listí … Dnes mě bolí celý člověk, ale to ticho a klid ….

  4. oldwomen napsal:

    Zvěřinec nedovolí dlouhé povalování 🙂 Na Step hodila tetka Inverze deku. Mlžno teď bude často. Listí, díky kozím jazykům, nemám popadané žádné. Ale dnes jsem byla trhat jablíčka. Sedm hodin pohodové práce, co je vidět. Chichi, taky zase cítím svaly, o kterých jsem ani netušila, že ještě mám.
    Ó, Bára si pobíhání kolem stáda užívala. Je to tryskopes.

Zanechat Odpověď

