Přiznávám,

s Bárou všudypřítomnou se šije hodně blbě. S „z pod žehličky ulovené“ bych se i vyrovnala. Sice tahání cancourů z psí mordy zdržuje a otravuje, ale vem to čert, život je boj a neustálá změna. Jenže včera jsem jí málem prošila čenich. Ta psí čertice tajfuovou rychlostí opustila křeslový pelíšek a strčila čumák k hlavě stroje. Samo, že ve chvíli, kdy jsem šlapku nohou přidupávala hodně hluboko do podlahy a byla soustředěná na rovnost švu.
Manžela čeká odpoledne velice nepříjemný rozhovor o slibech daných s vědomím, že je stejně nesplní, o jím dobrovolně přijatých závazcích, jejichž plnění mi háže na hlavu, aniž se zeptá, jestli jsem ochotna či schopna….
Báro, promiň, ale nejsi můj pes. Vím, že to tak nebereš a že si myslíš, že pán je ten, kdo se stará. Jenže já fakt nemám oči všude a neumím se naklonovat. I když by se ti to líbilo. Hm, i mně by tato dovednost usnadnila a zjednodušila žití.IMAG1706

IMAG1697

IMAG1702

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice povzdechy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Přiznávám,

  1. jolana88 napsal:

    chápu Vás, soucítím … máme kočku se vznešeným jménem (pouliční), ale toootální „blamboru“.. neurotická závislačka, co vlítne do dřezu s jarem (zrovna když se připouští horká, jasně); proskočí linkou – když si zalévám kafe, tak ji opravduu upřímně nenávidím, naběhne pomoci se stlaním – samo, když dovírám víko; dožaduje se ochutnávky – milionkrát ji upozorňuju, že strkat fousy pod nůž … njn …

  2. Bavor V. napsal:

    Ano, jakmile se cokoli dělá tak, že je nutno to rozložit po zemi, je to „cokoli“ okamžitě považováno za pelíšek. I když jsou to desky nově montované skříňky.

Zanechat Odpověď

