Za účelem úmrtí se dneska nevrtí

Zjistila jsem, že abych stíhala doma i na brigádě a nezhroutila se a zvěř mi nestrádala a psí jezevčí závislák Bára se neusmutnila, musím si po dvou dnech v sadu dát pauzu pro ostatní domácí žvýkání a rozmazlování.
Dnes by se stejně nedělalo. Od rána hustě prší.
Dovolila jsem si zaspat a mít z toho dobrý pocit. Dala jsem si v posteli dvě labužnicky usrkávané kávy. I Bára si užívala neuchvátaného pozdního začátku dne. Slastně se mi rozvalovala na břiše a znepokojeně protestovala, když jsem se potřebovala pohnout k pohodlnějšímu upití ze šálku.
Pustila jsem si k tomu zpomalenému rannímu startu televizi. Prostě jsem zmáčkla ovladač. Někde. Naskočil, nevím na které stanici, reklamní blok. Pánev, co vaří sama, byla vystřídána balanční podložkou, co žere špeky kolem pupku, polštář, co léčí migrény byl následován rotopedem. Snad půl hodinová óda na mechanickou metlu dehostující vysavače všeho druhu mi připomněla, co že jsem to vlastně chtěla ráno jako první, v rámci rozhejbávání se, udělat. Připouštím, že kdyby se mi tu objevil ten fešák, co ten zázrak prezentoval, a proběhl se mi s tím po baráku a předvedl, jak každou nečistotu, z každého povrchu, že bych se nezlobila. Za prvé by na něj byl celkem pěkný pohled a za druhé je přece skvělé mít uklizený dům jen díváním se. Fešák z obrazovky nevyskočil. Reklama na matrace už byla nad mé duševní síly.
Než skončila, tak můj starý objemný a hmotný a hlučný a vůbec fuj vysavač zchroustnul pavučiny v rozích i mezi trámy. Pozřel drobné psí poklady z pod postele i drobečkovou podestýlku pod jídelním i pracovními stoly. Poradil si s kobercem, dlažbou, hladkou zdí i holým betonem. Zvládl schody i bez balancování a padání.
Myslím, že je čas na ještě jednu kávičku a pár piškotků. Bára tvrdí, že piškotků není nikdy dost.

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ..... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Za účelem úmrtí se dneska nevrtí

  1. 747 napsal:

    Like. Like. Like. 😀 Nejde mi klikat, tak to musím psát. 😀
    Piškotků a dlouhých rán je vždycky méně, než bymělo být. 😉

  2. jura napsal:

    Konečně, po tom všem ženském šmodrchání, pár hezkých slov i pro normální lidi. 😀 Nedurděte se, však víte že Vaši práci obdivuju ale háčkování a všechny ty věci kolem jdou prostě mimo mne, ale ta předešlá jablečná brigáda a dnešní ranní zastavení – to jsou třeba dnes ty moje „piškotky“ a ranní lenošení. I když jsem vstával docela brzy a dokonce jsem i trochu pracoval. 🙂

  3. oldwomen napsal:

    Jablíčka budu chodit sklízet tak do Mikuláše. 🙂
    Juro, kdyby Vás nějak začala oslovovala výroba krajek, to by byl důvod k silnému znepokojení, ba až obavám.
    🙂 představy o tom či onom v krajce zahaleném a krajkou prosvítajícím jsou normální. Myslím. I Když muž si asi představuje jinak a jiné 😀

  4. Sedmi napsal:

    piškoty bych taky brala… nejlíp s tou kávou a v posteli 😀

    • oldwomen napsal:

      Přesně tak byly konzumovány.
      Dokopala 😦 jsem se ke spláchnutí restů vůči „ouřadu“. Piškotky s kafíčkem byly nesrovnatelně lepší 🙂

      • Sedmi napsal:

        dph? 😀 ja jsem to delala na svoje narozky… bleeeh…

        • oldwomen napsal:

          Ne, narození a domácí porážky a ostatní přesuny přežvýkavců v hospodářství. Taky celkem vopruz.

          • Sedmi napsal:

            to se musi vykazovat i kdyz mas dve kravy pro sebe??

            • oldwomen napsal:

              Jo. Všichni přežvýkavci. A abych mohla prodává mlíko od krávy, musím mít zakoupenou mléčnou kvótu – a dodržet ji. Tak na to jsem se vykašlala a raději pustila tele pod krávu a oddojuji si jen pro sebe do kafe.

              • Sedmi napsal:

                COZE? jakou kvotu? ty jo… a na kozy se to nevztahuje? To me zajima, zvazovali jsme taky mj. prodat byt a poridit malou farmicku, ktera by nas pripadne uzivila…

                • oldwomen napsal:

                  Na uživení je kozí farmička s vybudovanou mlékárnou a sýrárnou (plus povolení prodeje mléka a výrobků z něj) hospodařící na minimálně deseti hektarech. Držela bych se překladů. Nuda, ale jistota a svoboděnka svoboda pohybu.
                  Kvóty jsou jen pro kravské mléko. Už letos měly být zrušené, ale velkoproducenti zalobovali.
                  Na blogu hospodaření podávám jako romantiku bukoliku srandu pohodu tabáček jazzíček lehááááárko. Jenže třeba žhavá aktualitka – už od včerejška mám horečku jak prase, srazit se mi jí nedaří, a zvěř obstarat musím. Musela jsem i s nohou v nechodičce sádře, protože přervané vazy v koleně… stane se. To je hned.

                  • jolana88 napsal:

                    uzdravení přeju. mmch. – nevrtim dost dlouho – a ještě budu. ale napadlo mně, že kdyby se vykazoval pohyb „přežvýkavců“ v těch oznakovaných velkokapacitních „odchovnách“ – přemohla bych se, lupla kafčo navíc a brala kolonky šupem – kráva sem, koza tam, vůl onde .. 😉

                  • Sedmi napsal:

                    tyjo…
                    Davame si slaby odvarek, prave jsem dovlikla domu asi pet tasek nakupu a zitra mame na narozeninovou party May pozvanych asi 12 deti a 10 dospelych… neni nic hotovo a ja mam takovy ten chripkovy feel, tak se flakam na chvili na netu…

Zanechat Odpověď

