Proč jsem najednou skoupá na slovo?

Protože mám voňavou zábavu. Protože mám voňavou zábavu mimo dům a po celý světelný den. Protože si užívám jiného pohybu a skvěle se mi při něm relaxuje. Protože při pití kávy civím na jiná panoramata, než ze Stepi vídám. Protože se dívám na Step tak trošku z nadhledu. Na kopečku nad ní stávám.
No, nebyl to dneska nádherný den?
IMAG1686

IMAG1676

IMAG1677

IMAG1679

IMAG1680

IMAG1681

IMAG1683

IMAG1684

IMAG1685

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., bašta ze dvora, ekošílení, někdy strašně kecám. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Proč jsem najednou skoupá na slovo?

  1. Witch napsal:

    Byl. Nádherný! 😀

  2. 747 napsal:

    Taky využívám každého hezkého dne. Kéž by jich bylo co nejvíc, než přijdou ty nevlídné. :mrgreen:

    • oldwomen napsal:

      🙂 natrhat a nepomačkat a pečlivě bez ťuknutí naplnit cca pětačtyřicet beden „jedničky“ za den je celkem záhul. Stejně tak nasbírání padanek a narvání „šušňů“ a toho zbytku (nenahnilé, nepoškozené, jen nedokonalé) v haldě cca šedesáti beden…
      … už mne bolí svaly, o kterých jsem neměla tušení, že je vůbec v těle mám. A to jsme na začátku.
      Ale čistá hlava, krásný panoramata, při práci snědený jablíčka nikdo nepočítá, omamná vůně ve skladu….

  3. Mimo.ň napsal:

    … krása.Loni jsem takhle sklízela – a předloni též, zčásti…. – a nepsala, a žila travnatě bahnitý život plný vůní, špíny a trochy dřiny (se mimo výše popsané třebas i otloukaly cihly 🙂
    No, jsem zpět v Praze. Bylo to krásné. Taky.

Zanechat Odpověď

