Nemohu si pořídit další herduli. Zatím.

Nemohu si pořídit další herduli, s bolavým srdcem a slzou v oku míjím galanterní prodejny. E-shopy VLNAPu, Niťárny v České Třebové, Vamberecké krajky, etc., etc…. mám dočasně zařazeny ve složce ZAKÁZANÉ. Do na sedm osmin hotové pracovny (trucovny, zašívárny, separé, budoáru, azylu, zavřu dveře a nejsem) jsem se nacpala skoro se vším svým rodinu rušícím. Zatím z celého domu zmizely špendlíky, jehly, klubíčka, háčky, jehlice, paličky, látky takové i onaké, odstřižky, hadry, rouna, můj noťas, většina šmodrchacích časopisů (ani jsem netušila kolik jich mám, snažím se je průběžně pouštět dál do oběhu).
Mám slíbené šuple pod postel, nalakování dveří vedoucích do zdi, přidělání polic dle mého diktátu bez vložení partnerovo myšlenky (chachá, to bude ještě boj).
Díky tomu z domu dále zmizí cédéčka s těmi divnými zvuky, co si pouštím jen já, hrnky a džbánky s pastelkami a tužkami a štětci a dalšími šílenostmi. A taky ještě jedna židle v zoufalém stavu. O další hromadě tiskovin narvaných v šanonech nemluvě.
Nečeká mne tedy žádné další nábytkové škatulata batulata hejbejte se, ale vzhled místnosti dozná viditelných změn. Včetně zlepšení ergometrie.
Po připojení radiátoru vrátím rodině přímotop. Možná. Proutěné křeslo ani omylem. Sním o ušáku, ale pokoj má necelé tři krát čtyři a kousek metru. Nevejde se. Brek a fňuk.
Ráda bych vrátila i domácí psy jejich právoplatným majitelům. Leč psi jsou jiného názoru. Zabrali si každý svůj prostor a na úlitbu bohu – pelíšek mezi regálem a radiátorem – okázale ignorují.
Po skoro měsíci intenzivního obývání si užívám tohoto zdánlivého chaosu:
Ehm, následující záběry jsou drastické a po sterilitě řádu toužící duše by měly rolování stránkou ukončit. Teď hned.
IMAG1628

IMAG1621

IMAG1622

IMAG1623

IMAG1626

IMAG1627

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice Až já budu velká ...., jak to vidím, povzdechy, šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Nemohu si pořídit další herduli. Zatím.

  1. Emvi napsal:

    Jste můj člověk! Bez urážky kohokoliv si dovolím upravit jedno známé zprofanované heslo: Tvořivý inteligent se orientuje nejlépe ve zdánlivém chaosu (nechci tvrdit, že pořádek je pro blbce, ale zcela chápu paní blogerku – pro mě taky není :-))

  2. Markéta napsal:

    Je to RÁJ! A ze srdce Ti ho přeju. Ještě si pamatuju ten pocit, když jsem se stěhovala do pokoje, kterému jsem dala krycí název žehlírna a skládka oblečení čekajícího na opravu. Ve skutečnosti mu v duši říkám aťas. A myslím, že takovéhle pokoje udržují manželství ve snesitelném stavu. (Táto, promiň, ale před tebou to nikdy nepřiznám!)

  3. Witch napsal:

    Slinty slinty jééé. U nás se dál trvá na průchodnosti širších osob a psů, tak furt zastrkávám a tak 😦 Nádherné řádiště!!!

  4. oldwomen napsal:

    Ano, díky tomu, že jsem se konečně po letech dočkala….
    … je najednou všude fůra místa, z ostatních pokojů se staly haluzny, manželská postel již nepřipomíná jehelníček, manžela nebudí vprostřed noci ostré světlo ani pach tužidla…
    Ano, souhlasím, že podobné zálezné kouty jsou tmelem manželství.
    Celkem se těším, až si najdu volný den a vysypu a uspořádám všechny krabičky a košíky a kufříčky s vyšívacími přízemi. Se asi budu divit, co vše najdu.
    On je ten chaos jen zdánlivý. Na samém vršku jsou věci „do školy“ a materiál na chybějící hadráky. Chci jimi vrátit do života psy poničené židle. I když to moc není vidět, tak halda textilií klesla a nikoli vlastní vahou. A to i přes to, že přibyla igelitka textilního odpadu od robátek.
    Ano, je to fajn, skákat si od techniky k technice a neposlouchat, proč v tomhle koutě mám rozdělané tohle a v druhém tamto a kdy přestane překážet támhle tohlecto, o tom, co zase dělá jehla píchlá v područce křesla, nemluvě 🙂

  5. Sedmi napsal:

    zálezný koutek 😀 jo, to je to, co bychom taky potřebovali…

  6. 747 napsal:

    Z toho funí úžasně tvůrčí atmosféra. Tam se budou dít zázraky. 😀

  7. Vladka napsal:

    Škodolibě koukám, jak se ti tvá vysněná pracovna zaplňuje 😀 Fáze jedna – mám svůj prostor- se pomalu přesouvá k fázi dvě – už je plno – než přijde fáze tři – nemám to kam dát. Já se právě nacházím ve fázi čtyři – padá mi to na havu…
    Ale samozřejmě, ti to moc a moc přeju. Šála je úžasná, jsi pilná přepilná (jako vždy). Těším se, co dalšího pěkného tvoje pracovna spolu s tvými umnými ručkami vydá.

    • oldwomen napsal:

      Myslím, že ve fázi 4 jsem také. Rovnýma nohama, hned po prvním vytření podlahy po vymalování. Opravdu jsem, kromě CD, pastelek a šanonů – objem velkého prádelního koše; vyčistila „od sebe“ celý dům a soustředila na jednu hromadu. Myslím, že se dostávám k páté fázi – vyprazdňovací.
      Ono se to nezdá, ale musím fofrem utkat (hurá, osnova natažena) oblečení na židli a půl (u jedné už opěradlo mám), upačvorkovat dvě „deky s jelenem“ – é chránič zdi za postel v pracovně a totéž do ložnice – matroš je také v haldě, včetně výplně.
      Šála ještě není hotová, mám kratší kraj. Materiál na ni je také z hlubin škatulí.
      Vím, že Dorky po „vytěžení“ obsahu půjdou z domu, stejně tak i náhodné Praktické ženy. Myslím, že minimálně tuto zimu bude úložného prostoru přibývat. Ale cítím, že na vyčesání a sepředení rouna se letos zase nedostanu. Jeden pytel frísky jsem v létě musela vyhodit – moli.

  8. jolana88 napsal:

    díky za varování – rolovat jsem přestala, koukám, jediná..chmm – tajně doufám, že smysl pro geometrii s inteligencí nesouvisí 😉 Pracovnu opravdu mooc přeju. Z nedostatku místa nemáme každý místnost, ale kout. Jinak bychom se pozabíjeli už dávno …

Zanechat Odpověď

