Modrá jako… (najednou se bojím navěsit delší cíp)

IMAG1630

IMAG1629

oldwomen se představuje:

Źiju mezi lidmi a zvířaty a tak píšu o lidech a zvířatech kolem sebe.
Příspěvek byl publikován v rubrice šmodrchání. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Modrá jako… (najednou se bojím navěsit delší cíp)

  1. oldwomen napsal:

    … cestovní herdule momentálně volná …

  2. Witch napsal:

    Tak ne vílí, ale rusalčí 😉 Skvělé nápady!!!

    • oldwomen napsal:

      🙂 piju kafe, sbírám síly na trávu.
      Práskla jsem se, že v nitích vidím vodní hladinu, kapří hřbet i sumčí vous… Mezi chaluhami by měly proplouvat ryby, našla jsem v herberku starý perleťový knoflík přímo z mušle. Obrovský.
      Na druhou část si musím udělat střih, krajka nebude volně viset dolů. Motat to budu zase dle momentální inspirace, ale požadovaný tvar zaoblení si musím čmárnout.
      Ne, vodník na mne nikde nevykukuje.

  3. 747 napsal:

    😯 Moc moc hezký! Modrá je dobrá!

  4. jolana88 napsal:

    slíbila jsem plášťům, že se nebudu rozčilovat .. nerozčiluju, fakt… jen obdivuju – nedám ani jabko, aby si bylo podobný – podobné věci mně uvádějí v úžas .. Díky, „krásno“ mi dělá dobře …

Zanechat Odpověď

